کتاب

یک رویداد باورنکردنی، دو قلوهای عجیب، یکی پیر یکی جوان!

اگر یکی از دوقلوها با یک موشک پرسرعت به فضا سفر کند، فکر می نماید زمانی که به زمین بازگردد خواهد دید که جفتش دوقلوی اش سریع تر از او پیر شده است.

11 فروردین 1402

چرا اسکورسیزی لیست شیندلر را نساخت؟

مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ در مقطعی دو فیلمنامه درخشان را با هم تاخت زدند که از قضا هر دو فیلم از مهم ترین آثار این کارگردانان سرشناس از کار در آمدند.

14 بهمن 1401

9 اکسسوری ضروری گوشی موبایل برای دانش آموزان

دنیای بچه ها، پر از زیبایی و شگفتی است و تکنولوژی هایی که هر روز بیشتر از همواره، جای خودشان را در زندگی ما باز می نمایند، به زندگی آنها هم نه تنها سرک کشیده اند، بلکه نقش مهمی در ارتباط بچه ها با همدیگر و تجربه و ماجراجویی شان در این زندگی دارند.

21 مهر 1401

غذاهایی که به درمان افسردگی یاری می نمایند

در میان همه راهکارها برای حفظ سلامت روان، خوردن غذاهای مناسب (با داشتن خواب کافی) یکی از مهم ترین عوامل است. اخیراً تحقیقات قابل توجهی در خصوص اینکه کدام غذاها سلامت عقل را تقویت می نمایند و کدام یک به سیستم لیمبیک (مرکز احساسات) شما هشدار می دهند و باعث...

17 مهر 1401

مهندس شکمویی که آشپز حرفه ای شد ، از شهرسازی تا مسابقات بین المللی آشپزی

یک جوان دهه هشتادی داریم که در رشته ریاضی دبیرستان را با معدل 48/ 17 به انتها رساند و در دانشگاه در رشته شهرسازی قبول شد. اما از فاصله قبولی در کنکور تا انتخاب رشته یک اتفاق جالب براش افتاد تا راستا زندگی و انتخابش به کلی تغییر کند. قصه از آنجا آغاز می گردد...

29 مرداد 1401

قطارهای مسافربری شرکت های خصوصی

قطارهای مسافربری شرکت های خصوصی رقابت را برای بقیه شرکت ها سخت تر نموده اند چون با خدماتی که ارائه می دهند، مسافران زیادی را جذب نموده اند. سوال اصلی اینجاست که چه فرق هایی قطارهای مسافربری خصوصی و امکانات و خدمات آن ها وجود دارد؟ از کجا می توانید آن ها...

15 مرداد 1401

15 انتقام جویی که می توانند ثور را تنها در یک مبارزه شکست دهند

وقتی صحبت شکست دادن ثور به میان می آید باید بگوییم تعداد کمی از انتقام جویان می توانند از پس شکست دادن این ابرقهرمان نیرومند بربیایند. اما این واقعیت به معنای شکست ناپذیری ثور نیست.

6 مرداد 1401

بازدید فرماندارومدیرکل کتابخانه های استان ازپروژه های درحال ساخت کتابخانه های عمومی جویبار

خبرگزاری خبرنگاران- فرماندارومدیرکل کتابخانه های استان ازپروژه های درحال ساخت کتابخانه های عمومی شهرستان جویبار بازدیدبعمل نمودند.

15 تیر 1401

بهترین هتل های 4 ستاره مادرید؛ شهر میادین باشکوه در اسپانیا

قصد سفر به مادرید، شهر میادین و دیدنی های مجذوب کننده در اسپانیا را دارید و می خواهید در کنار دیدن جاذبه های آن اقامتی لوکس را تجربه کنید؟ با انتخاب هتل های 4 ستاره در مادرید شما می توانید سفری متفاوت اما مجلل را تجربه کنید.

2 خرداد 1401

نیوبدفورد ماساچوست؛ شهری که دنیا را روشن کرد

نیوبدفورد در استان ماساچوست جایی است که کمتر کسی نامش را شنیده اما تأثیر عمیقی که این شهر بر دنیا گذاشته غیر قابل انکار است.

20 اردیبهشت 1401

10 ماده سمی در فست فودها

برای سال ها، تحقیقات نشان داده است که وعده های غذایی سریع، فراوری انبوه و ارزان که در بیشتر فست فودها پیدا می کنید، چیزی جز غذای سالم هستند. خوردن منظم فست فودها که سرشار از کالری، چربی، کلسترول، سدیم، قند و کربوهیدرات هستند با عوارض جانبی مانند افزایش...

3 اردیبهشت 1401

این پسر 20 ساله اولین نفری است که سوار هر هواپیما می گردد!

اولین مسافر هواپیماهای تازهشاید برای بیشتر نوجوان ها نهایت شغل رویایی که می توانند داشته باشند کار کردن نیمه وقت در یک رستوران یا فروشگاه باشد. اما الکس از سن 14 سالگی به عنوان کارشناس و تحلیل گر هواپیمایی با نشریات و مجلات معتبر همکاری می نماید! الکس...

29 فروردین 1401

خوشمزه ترین شیرینی های گوشه و کنار جهان

شیرینی های خوشمزه ای در کشورهای مختلف جهان تهیه می گردد، نظیر کلمپه ایرانی و اکلز کیک انگلیسی که باید در لیست هر گردشگری قرار بگیرند تا بخشی از خاطرات سفرشان گردد.

13 اسفند 1400

همه گیری کووید 19 مانع سوءاستفاده از کتاب های دانشگاهی شد

علی اصغر علیزاده، مدیر انتشارات گپ، در گفت وگو با خبرنگاران ، درباره تاثیر همه گیری بیماری کووید19 بر فرایند فعالیت ناشران گفت: واقعیت این است که برای پاسخ به این سوال باید اطلاعات داشته باشیم، باید بدانیم قبل از همه گیری کرونا شرایط فروش به چه صورت بوده...

9 اسفند 1400

استایل قرمز مشکی سپیده خداوردی در پست جدیدش

خبرنگاران: سپیده خداوردی با انتشار عکسی از استایل قرمز مشکی خود رونمایی کرد.

4 اسفند 1400

برترین یکشنبه بازار های لندن (قسمت اول)

اگر ساکن لندن هستید و کنجکاوید بدانید برترین یکشنبه بازارهای این شهر زیبا کجا است، در خبرنگاران همراه ما باشید.

20 بهمن 1400

نوری با مسائل تعلیم و تربیت و چالش های آن آشناست

تهران (پانا) - معاون پارلمانی رئیس جمهوری یوسف نوری را عضوی از خانواده آموزش و پرورش معرفی کرد و گفت گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش با حوزه های مختلف تعلیم و تربیت و مسائل آن چون کسری بودجه و طرح رتبه بندی معلمان آشنایی کافی دارد.

23 دی 1400

اخراج و استخدام برای فرهنگ سازی

Guy Raz : برایان اسکودامور پنج سال پس از بنیان گذاری کسب وکار خود (1-800-GOT-JUNK) در جابه جایی اشیای بنجل به اهمیت فرهنگ سازمانی پی برد.

20 دی 1400

پخش مستند چه خوب شد به جهان آمدید از شبکه 4

خبرگزاری خبرنگاران- زندگی حرفه ای استاد فتح الله مجتبایی از قاب حکایت دل شبکه چهار سیما، دوشنبه 15 آذر پخش خواهد شد.

19 دی 1400

انتشار چهارمین چاپ کتاب اگر آدم برفی ها آب نشوند...

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات کتاب نیستان؛ اگر آدم برفی ها آب نشوند... عنوان اثری است از سیدعلی شجاعی در حوزه کودک و نوجوان که چاپ چهارم آن در 24 صفحه رحلی از سوی انتشارات کتاب نیستان به بازار نشر عرضه شده است.

25 آبان 1400
تعداد: (47)