9 اکسسوری ضروری گوشی موبایل برای دانش آموزان

به گزارش وبلاگ افرا، دنیای بچه ها، پر از زیبایی و شگفتی است و تکنولوژی هایی که هر روز بیشتر از همواره، جای خودشان را در زندگی ما باز می نمایند، به زندگی آنها هم نه تنها سرک کشیده اند، بلکه نقش مهمی در ارتباط بچه ها با همدیگر و تجربه و ماجراجویی شان در این زندگی دارند.

9 اکسسوری ضروری گوشی موبایل برای دانش آموزان

اگر بخواهیم این مقدمه فیلسوف گونه را کوتاه کنیم، باید به موضوع این نوشته اشاره کنیم که بی ربط به آنچه تا به امروز گفته ایم، نیست؛ تلفن های هوشمند نقش مهمی در درس و مدرسه بچه ها و نوجوانان دارند و از همین رو تهیه تلفن ها و تبلت های هوشمند و حتی اکسسوری های مورد احتیاج، مواردی هستند که باید به خوبی به آنها دقت کنیم. پس ما در این نوشته سعی نموده ایم روی این موضوعات تمرکز کنیم. با ما همراه باشید.

خرید لوازم جانبی مورد احتیاج دانش آموزان

انواع لوازم جانبی گوشی وجود دارد که برای آموزش بهتر دانش آموزان مورد احتیاج است و البته تعدادی از آنها را می توانید برای تفریح و هیجان انتخاب کنید. بسته به نوع تلفن هوشمندی که دارید، قیمت لوازم جانبی موبایل و انواع آنها فرق دارد و امکان خرید آنها به صورت حضوری و یا اینترنتی وجود دارد. برخی از آنها خاص دختران و برخی دیگر جنبه عمومی دارند، اما در فهرست اصلی این لوازم می توان به هندزفری، هدفون، صفحه محافظ، دسته گیم، لنز دوربین و سه پایه دوربین اشاره نمود. البته فهرست لوازم جانبی گوشی، در دنیایی که تکنولوژی حکمفرمایی می نماید، بسیار بیشتر از این موارد است.

  1. هندزفری یا هدفون، از ضروری ترین اکسسوری ها

اگرچه به هنگام خرید گوشی موبایل، بسیاری از برندها و مدل های تلفن های هوشمند به هندرفری مجهز هستند، اما استثناهایی هم وجود دارد و در کنار آن، ممکن است دانش آموز شما بخواهد از یک ایرپاد بدون سیم و بلوتوث دار استفاده کند. این نوع از هندزفری ها یاری می نمایند احتیاج به گرفتن گوشی در دست نباشد. روشی که تا حد زیادی هم احتمال سرقت شدن آن را می گیرد. البته شما می توانید انواع دیگری از هندزفری ها را هم تهیه کنید که در عین آنکه بلوتوث دار هستند، امکان قرارگیری در ناحیه پشت گردن هم دارند و به شکل ایرپاد نیستند. اما همه این مدل ها، احتیاج به شارژ شدن دارند و باید پیش از اتمام شارژ، دوباره آنها را باسیم شارژ احیا کنید.

گوشی مناسب هم تهیه کنید

اگر دوست دارید برترین لوازم جانبی گوشی را برای فرزند خود تهیه کنید، حتما حواستان هم هست که با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید، تلفن هوشمند مناسبی را تهیه کنید که بتواند احتیاجهای فرزند شما را جوابگو باشد؛ یعنی برای ارتباط آنلاین، سرعت پردازنده مناسبی داشته باشد، صفحه نمایش با میزان مناسب داشته باشد تا چشم ها کمتر اذیت شوند، به اینترنت 4G یا 5G متصل باشد. البته اینترنت نسل 5، هنوز در ایران راه اندازی نشده است و در نهایت امکان ثبت تصاویر با کیفیت مناسب وجود را داشته و قدرت نگهداری شارژ آن بالا باشد.

همه این مشخصات را می توانید در گوشی گلکسی a71 پیدا کنید. این گزینه پیشنهادی ما به شماست، البته اگر می خواهید با بودجه متوسطی، خرید کنید. در نقد و آنالیز گوشی a71 موارد مثبت بسیار زیادی ثبت شده است، البته نباید از آن، انتظار گوشی های پرچم دار را داشته باشید، اما همه مواردی که در انتخاب یک گوشی مناسب اشاره نمودیم، در Samsung a71 می گنجد.

  1. صفحه محافظ هم تهیه کنید

یکی از اولین اکسسوری هایی که باید بعد از خرید گوشی موبایل داشته باشید، تهیه کاور و صفحه محافظ نمایش است. انواع مختلف صفحه های محافظ برای اسکرین موبایل وجود دارد و می توانید مدل های نانو آن را انتخاب کنید و یا مدل هایی که در عین حال، امنیت شما را هم حفظ می نماید.

کاورهای گوشی را نیز می توانید در مدل ها و انواع متفاوتی و بسته به سلیقه فرزند خود انتخاب کنید. اما به یاد داشته باشید که مدلی را تهیه کنید از مقاومت خوبی برخوردار باشد و با ضرباتی که ممکن است روی گوشی ایجاد گردد، از آن محافظت کند.

  1. از لنز دوربین تا سه پایه عکاسی

اگر دانش آموز شما به عکاسی علاقمند است و یا دوست دارید او را با این هنر آشنا کنید، می توانید لنزهای جداگانه ای را که متناسب با نوع گوشی اوست تهیه کنید تا قدرت بزرگنمایی و وضوح تصاویر عکاسی شده، بهتر گردد. بعلاوه انتخاب سه پایه عکاسی، می تواند نگهدارنده خوبی برای عکاسی باشد. بعلاوه رینگ لایت یکی دیگر از مواردی است که برای نورپردازی مناسب به آن احتیاج خواهد شد، به ویژه اگر دانش آموز شما قصد تهیه ویدئو داشته باشد. معمولا این روزها، به علت حضور گسترده اینترنت، بسیاری از دانش آموزان، آغاز به ساخت کانال های یوتیوب و آپارات می نمایند و در آنجا هنرها و دغدغه های خود را بیان می نمایند و اولین احتیاج آنها بعد از اینترنت، این گوشی ها و لوازم جانبی آنها خواهد بود.

  1. دسته بازی برای هیجان و تفریح

اگرچه در حال حاضر گوشی هایی ویژه گیم طراحی و ساخته می شوند، اما تهیه دسته گیم، یکی از هیجان انگیزترین لوازمی است که می توانید برای دانش آموز خود تهیه کنید. این دسته های بازی، قابلیت های متقاوتی دارند و می توانند صفر تا 100 احتیاج شما به کیبورد صفحه نمایش گوشی را تامین نمایند.

  1. قلم هوشمند

وجود قلم های هوشمند برای تایپ کردن، نشانه گذاری کتاب ها و جزوه ها و حتی طراحی و نقاشی عالی است. البته معمولا می توان این قلم ها را برای تبلت ها تهیه کرد. یکی دیگر از مزایای این قلم ها، تمیز نگاه داشتن صفحه نمایش است.

  1. استند یا نگهدارنده گوشی موبایل

یکی از اکسسوری های ضروری موبایل، تهیه استندها و یا نگهدارنده هایی است که می تواند به دانش آموز در حین تماشای ویدئوهای آموزشی یاری کند. به این ترتیب دیگر احتیاجی نیست موبایل را در دست بگیرد. بعلاوه این استندها برای تبلت ها نیز قابل استفاده هستند.

  1. پاوربانک

پاور بانک نیز یکی از اکسسوری های لازم است که برای شارژ کردن موبایل لازم است، به ویژه زمانی که دسترسی به برق شهری وجود نداشته باشد. پاوربانک ها در ظرفیت های مختلفی وجود دارند و شما می توانید بسته به بودجه خود، مدل مورد نظر را انتخاب کنید.

  1. و 9. سایر اکسسوری ها

فلش مموری و ساعت های هوشمند از دیگر اکسسوری ها و لوازم جانبی است که در کنار موبایل ها قابل استفاده هستند و توانایی های بیشتری به دانش آموزان می دهند. البته برای اینکه بتوانید از این دو اکسسوری بهتر بهره ببرید، پیشنهاد می کنیم فلش مموری هایی را تهیه کنید پورت های دوگانه دارند، یعنی یکی از پورت هایشان، به طور حتم بدون احتیاج به OTG، به موبایل متصل می گردد.

بعلاوه ساعت های هوشمند را می توانید بسته به برند گوشی انتخاب کنید. اگر گوشی آیفون دارید، اپل واچ ها عالی هستند و یا اگر گوشی هواوی دارید، آنربندها می توانند مناسب باشند. بعلاوه ساعت های هوشمند برند شیائومی، هواداران زیادی دارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "9 اکسسوری ضروری گوشی موبایل برای دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 اکسسوری ضروری گوشی موبایل برای دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید