کسب و کار

رکورد بی سابقه بانک صادرات ایران در پرداخت تسهیلات حمایتی و وام های قرض الحسنه

بانک صادرات ایران همزمان با شروع هفته دولت و در آستانه هفته بانکداری اسلامی از آمار تسهیلات حمایتی و وام های قرض الحسنه خود از سال 1401 تا 1402 رونمایی کرد. رکورد 502 هزار میلیارد ریالی این بانک درپرداخت انواع وام های قرض الحسنه و تسهیلات فوق العاده است.

7 شهریور 1402

هشدار؛ خشک کردن دست ها با خشک کن برقی ممنوع!

طی همه گیری COVID-19، بسیاری از کسب و کار ها به منظور به حداقل رساندن خطر انتشار میکروارگانیسم های آسیب رسان، به استفاده از روش های بدون احتیاج به کاربرد دست و لمس روی آوردند.

10 تیر 1402

اختلاف قیمت خودرو های سامانه یکپارچه با بازار آزاد

خبرنگاران- اف ام سی SX5 از همه محصولاتی که سایپا و مونتاژکاران در مرحله دوم فروش سامانه یکپارچه عرضه کردند، بین کارخانه و بازار تفاوت قیمت بیشتری دارد؛ تقریبا 140 درصد. با رسمی شدن مصوبه شورای رقابت درباره قیمت محصولات مونتاژی، فرداموتورز مجاز است از متقاضیان...

7 خرداد 1402

با کارت سوخت شخصی چند لیتر بنزین آزاد می توان گرفت؟

سخنگوی صنف جایگاهداران کشور گفت: خوشبختانه نسبت به قبل از اجرای طرح مربوط به کارت های آزاد جایگاه ها، استفاده مردم از کارت سوخت شخصی برای دریافت بنزین 3000 تومانی، چهار برابر شده است که در این راستا از همکاری مناسب مردم و پرسنل جایگاه ها تشکر می کنیم.

31 فروردین 1402

مصرف ماهی 50 درصد کاهش پیدا کرد، نرخ بعضی از ماهی های صیدی به 800 هزار تومان رسید

ایلنا نوشت:مدیر عامل اتحادیه تعاونی های ماهیان سردآبی خاطر نشان کرد: در 7 سال گذشته مقدار فراوری ماهی از 180 هزار تن به 90 هزار تن در سال گذشته رسید و این آمار نشان می دهد که مقدار مصرف حدود 50 درصد در این مدت کاهش پیدا کرد.

24 فروردین 1402

بازار کاشان یکی از بازارهای معروف ایران به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر گشته، بازار کاشان یکی از بازارهای معروف ایران به شمار می رود.

29 بهمن 1401

فاز دوم ساماندهی روستای قلعه جی جوانرود انجام می شود

میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، فاز دوم ساماندهی روستای قلعه جی جوانرود انجام می شود.

7 بهمن 1401

تصاویر ، دانگ فنگ ایران خودرو در راه بازار ، قیمت این سدان چینی چند است؟

آئولوس یی شوئن با موتور 1.5 لیتری توربوشارژر در دو تیپ فنی قابل سفارش خواهد بود.

25 دی 1401

چگونه برای پرواز پول زیادی خرج نکنیم؟

با خرید بلیط هواپیمای مقرون به صرفه قیمت می توانید هزینه های سفرتان را به نصف کاهش دهد. این روزها هزینه های سفر بسیار بالا رفته و برای خرید پرواز باید پول زیادی خرج کنیم. از طرفی با زندگی های پرمشغله امکان جایگزین کردن پرواز با سفرهای زمینی را نداریم....

25 دی 1401

تمهیدات دولت برای جلوگیری از مهاجرت تیم های استارت آپی

حامد منکرسی در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به آمارهایی که اخیرا درباره مهاجرت استارت اپها مطرح شده بود اظهار کرد: مهاجرت استارت آپ ها، موضوع جدیدی نیست و این چالش انسانی سال هاست که در حوزه استارت آپ ها وجود دارد و نمی توان آن را انکار کرد و حالا به...

11 دی 1401

همه چیز راجع به پنل ال ای دی

پنل ال ای دی یکی از محبوبترین چراغ های LED در انواع فضاهای مختلف است فضاهایی از جمله فضاهای اداری، بانکی، بیمارستانی و حتی تجاری، مسکونی، سقف کاذب و غیره. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت پنل ال ای دی در فضاهای مختلف این است که این چراغ های فوق کم مصرف باعث...

8 دی 1401

آتش سوزی شدید در آبادان ، دلیل حادثه هنوز تعیین نیست

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان درباره جزییات آتش سوزی در این شهر توضیحاتی ارائه داد.

8 آبان 1401

نسخه پورشه ساعت هوشمند Epix 2 گارمین رسما معرفی گردید

دو شرکت گارمین و پورشه دیزاین این روز ها به منظور فراوری نسخه جدیدی از ساعت هوشمند Porsche x Garmin Epix 2 با یکدیگر همکاری می نمایند. این نسخه ویژه در اصل همان ساعت Epix 2 با بعضی تفاوت های کلیدی می باشد.

4 آبان 1401

برقراری عدالت آموزشی و توسعه مهارت آموزی در خوزستان

استاندار خوزستان گفت: برقراری عدالت آموزشی مهمترین اولویت دولت مردمی در حوزه آموزش و پرورش است.

24 مهر 1401

40 محصول دانش بنیان در حوزه فرآوری آبزیان فراوری شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، امروزه آبزیان یکی از اصلی ترین مواد غذایی برای جمعیت یک میلیاردی در 58 کشور جهان محسوب می شوند بر همین اساس استفاده از منابع آبی اهمیت فراوانی برای گردش چرخ های مالی، اشتغال زایی و کارآفرینی...

24 شهریور 1401

مدل نو پلی استیشن 5 طراحی داخلی کاملا متفاوتی دارد

همین چند روز پیش خبری منتشر کردیم که در آن اشاره شده بود مدل نوی از پلی استیشن 5 راهی بازار شده است که سبک تر از کنسول های فعلی است. بر اساس یک ویدئوی کالبدشکافی نو، طراحی قطعات داخلی آخرین مدل از پلی استیشن 5 به طرز شگفت انگیزی فرق دارد.

22 شهریور 1401

آژانس های کاریابی امسال برای چند نفر شغل دست و پا کردند؟

بازار کار در ایران فعالان و بازیگران زیادی دارد. از برنامه های جامع دولتی برای استخدام تا آزمون های استخدامی شرکت های خصوصی و همچنین آژانس های کاریابی که یکی از مهم ترین فعالان این عرصه هستند.

21 شهریور 1401

تولید فصل دوم میشه که بشه شروع شد

فصل دوم میشه که بشه با موضوع تجربه گرایی مشاغل از طریق جوانان برای پخش از شبکه نسیم جلوی دوربین رفت.

13 شهریور 1401

مهندس شکمویی که آشپز حرفه ای شد ، از شهرسازی تا مسابقات بین المللی آشپزی

یک جوان دهه هشتادی داریم که در رشته ریاضی دبیرستان را با معدل 48/ 17 به انتها رساند و در دانشگاه در رشته شهرسازی قبول شد. اما از فاصله قبولی در کنکور تا انتخاب رشته یک اتفاق جالب براش افتاد تا راستا زندگی و انتخابش به کلی تغییر کند. قصه از آنجا آغاز می گردد...

29 مرداد 1401

فرهاد مجیدی، لیگ امارات را تکان داد

فرهاد مجیدی یکی از اسطوره های باشگاه استقلال و سرمربی فصل گذشته آبی پوشان مرکز بعد از قهرمان کردن این تیم در لیگ ایران راهی امارات شد.

13 مرداد 1401
تعداد: (166)