نسخه پورشه ساعت هوشمند Epix 2 گارمین رسما معرفی گردید

به گزارش وبلاگ افرا، دو شرکت گارمین و پورشه دیزاین این روز ها به منظور فراوری نسخه جدیدی از ساعت هوشمند Porsche x Garmin Epix 2 با یکدیگر همکاری می نمایند. این نسخه ویژه در اصل همان ساعت Epix 2 با بعضی تفاوت های کلیدی می باشد.

نسخه پورشه ساعت هوشمند Epix 2 گارمین رسما معرفی گردید

به گزارش وبلاگ افرا به نقل از rahnamato، این پوشیدنی نو با طراحی الهام گرفته شده از خودرو های اسپرت برند معروف پورشه عرضه می گردد؛ یک ساعت با بند سیلیکونی 22 میلی متری مشکی، بدنه نقره ای و طراحی قرمز نمادین به همراه یک گیره که آرم برند پورشه را نمایش می دهد.

این نام تجاری حتی بر روی دکمه آغاز/ توقف و صفحه ساعت نیز دیده می گردد. کاربران می توانند ساعت هوشمند خود را به وسیله مجموعه ای از آرم ها و طرح های مختلف پورشه که بر روی صفحه ساعت Epix 2 نمایش داده می گردد، سفارشی نمایند.

از آنجایی که تفاوت این ساعت با Epix 2 تنها به طراحی و بعضی جنبه های نرم افزاری مربوط می گردد، این گجت نیز مانند نسخه اصلی به یک صفحه نمایش 1.3 اینچی AMOLED با شیشه محافظ یاقوت کبود مجهز شده است.

این ساعت دارای یک پنل لمسی است و کاربران می توانند آن را با استفاده از دکمه نیز کنترل نمایند. طبق گزارش ها، این ساعت هوشمند با یک بار شارژ کامل می تواند تا 16 روز دوام بیاورد و به استاندارد ضدآب 10 ATM نیز مجهز شده است.

به عنوان یک ساعت هوشمند امروزی، Porsche x Garmin Epix 2 قابلیت های سلامتی همانند ردیابی ضربان قلب و نظارت بر اکسیژن خون SpO2 و بعلاوه پشتیبانی از بیش از 60 حالت ورزشی را ارائه می دهد.

از سایر ویژگی های این ساعت هوشمند می توان به GPS، سیستم پرداخت بدون تماس Garmin Pay و پخش موسیقی به وسیله اسپاتیفای و سایر پلتفرم ها اشاره نمود. این ساعت هوشمند اکنون به تعداد محدود و با قیمت 1,250 دلار امریکا در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و اتحادیه اروپا به فروش می رسد.

منبع: فرارو

به "نسخه پورشه ساعت هوشمند Epix 2 گارمین رسما معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه پورشه ساعت هوشمند Epix 2 گارمین رسما معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید