برند اسمارت شاسی بلند جدیدش را معرفی کرد

به گزارش وبلاگ افرا، وقتی اولین خودرو برقی معرفی گشت، افراد کمی فکر می کردند این خودروهای کوچک با ظاهر عجیب خود پیروز به تولید انبوده شود. برند اسمارت با مالکیت مشترک دایملر و جیلی است که سهم هر خودروساز از این برند 50 درصد می باشد. اسمارت برای نمایشگاه خودروی مونیخ محصولی متفاوت را آماده کرده است که مدل مفهومی #1 نام دارد. گروه خودروسازی مرسدس بنز طی همکاری با گروه جیلی، کانسپت اسمارت کراس اوور تمام الکتریکی را معرفی کرده است.

برند اسمارت شاسی بلند جدیدش را معرفی کرد

نمای جانبی اسمارت شاسی بلند

نمای اسمارت شاسی بلند از روبه رو

قبلی 1 از 2 بعدی

معرفی این کانسپت به جز اینکه خودرویی الکتریکی کامل است ازاین جهت که رویکرد متفاوت اسمارت در معرفی خودرویی بزرگ تر را نمایندگی می کند، بسیار مهم است. فرایند توسعه و پیشرفت اسمارت نسبت به 16 سال پیش که برای نخستین بار معرفی شد، بسیار تغییر کرده است؛ چون گروه جیلی در سرمایه گذاری مشترک با گروه دایملر در پی زنده کردن دوباره برند اسمارت به عنوان خودرویی هوشمند کراس اوور شهری است.

اسمارت مفهومی تازه ازنظر ابعاد برابر با 4290 میلی متر در طول، 1910 میلی متر در عرض و 1700 میلی متر در ارتفاع پیشرفته است. این کراس اوور با توجه به اعدا ذکرشده میزان آن شبیه به مینی کانتری من است.

اسمارت تازه از طریق دایملر و بر اساس پلتفرم SEA جیلی پیشرفته است. در این خودرو از رینگ های 21 اینچی و چراغ های اصلی با گرافیک داخلی پیشرفته متشکل از لامپ های ال ایی دیی استفاده شده است. درب ها درحالت خودکشی باز می شود. داخل کابین هم فضایی باکیفیت و مینیمال را مشاهده می کنیم که با حضور نمایشگر لمسی 12.8 اینچی جاذبه فناورانه آن ارتقا یافته است.

نمای جانبی اسمارت شاسی بلند

نمای داخلی اسمارت شاسی بلند

نمای داخلی اسمارت شاسی بند از نمای بالا

نمایشگر اسمارت شاسی بلند

قبلی 1 از 4 بعدی

به جز ابعاد بدنه و چیدمان جایگاه­ ها تا الان هیچ گونه اطلاعاتی درباره سایر مشخصات فنی کراس اوور اسمارت منتشر نشده است. در بهترین شرایط می توان انتظار پیمایش 690 کیلومتری با یک بار شارژ را داشته باشیم. بااین حال باتوجه به اطلاعات موجود، اسمارت تازه از فناوری شارژ سریع و دریافت به روزرسانی های آنلاین پشتیبانی می کند.

نمای پشتی اسمارت شاسی بلند

چراغ های پشتی اسمارت شاسی بلند

قبلی 1 از 2 بعدی

هر چند Concept #1 به صورت خودرویی 4 نفره معرفی شده، اما قرار است در نسخه نهایی شاهد 3 جایگاه در ردیف عقب باشیم تا قابلیت کاربردی این کراس اوور کوچک زیر سوال نرود. قرار است این خودرو در چین تولید شود و در آینده نیز در بازار اروپا عرضه می شود.

آخرین آگهی های خرید و فروش خودروی اسمارت

***

شما می توانید تازهترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ افرا مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "برند اسمارت شاسی بلند جدیدش را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برند اسمارت شاسی بلند جدیدش را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید