چگونه برای پرواز پول زیادی خرج نکنیم؟

به گزارش وبلاگ افرا، با خرید بلیط هواپیمای مقرون به صرفه قیمت می توانید هزینه های سفرتان را به نصف کاهش دهد. این روزها هزینه های سفر بسیار بالا رفته و برای خرید پرواز باید پول زیادی خرج کنیم. از طرفی با زندگی های پرمشغله امکان جایگزین کردن پرواز با سفرهای زمینی را نداریم. در این مطلب با خبرنگاران همراه شوید تا رازهای خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما را به شما بگوییم. از جمله مواردی که باید بدانید آن است که برترین زمان خرید بلیط هواپیما کی است؟ چگونه از تخفیف ها آگاه شویم و آن ها را از کجا خریداری کنیم.

چگونه برای پرواز پول زیادی خرج نکنیم؟

در آخر با بکار بردن نکات گفته شده می توانید سفری مقرون به صرفهتر به مقصد مورد نظرتان داشته باشید.

شروع جست و جو ها برای این که چگونه بلیط هواپیما مقرون به صرفه بخریم؟

تصمیم به خرید بلیط هواپیما که می گیریم ابتدا به سراغ اینترنت و موتورهای جست و جو می رویم و خدمات و قیمت ها را با هم مقایسه می کنیم تا به صرفه ترین را خریداری کنیم، که راهکاری آسان و کاربردی است. می توانید این کار را در چند سایت انجام دهید تا از خرید خود کاملا مطمئن باشید. بعضی هم به جای اینترنت تلفنی تماس می گیرند یا حتی حضوری به آژانس های فروش بلیط مراجعه می نمایند. (که البته اولی از همه سریع تر و آسان تر است)

پیشنهاد می کنیم برای جست و جوی آنلاین و خرید بلیط هواپیما از سایت وبلاگ افرا بهره ببرید. بعلاوه می توانید با شماره 8540 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنماییی نمایند.

برترین زمان خرید بلیط هواپیما کی است؟

وقتی در نظر دارید بلیط هواپیما تهیه کنید همواره این سوال پیش می آید که این بلیط را در چه زمانی بخرید تا برای شما هزینه کمتری داشته باشد. معمولا گفته می گردد که برترین زمان خرید بلیط 45 تا 50 روز قبل از زمان پرواز است اما رعایت این نکته همه جا و همه وقت جواب نمی دهد! گاهی شاید بهتر باشد که پرواز های برون مرزی را که برنامه ریزی بلند مدتی می خواهند حتی 5 تا 6 ماه زودتر رزرو کنید تا هزینه کمتری داده باشید. از آن طرف بلیط های لحظه آخری و چارتری هم گزینه های خوب و مقرون بصرفه ای هستند که خریدشان هزینه های شما را کاهش می دهد. اما شما باید کدام گزینه را انتخاب کنید؟

خرید بلیط هواپیما روزها قبل از تاریخ سفر

زمانی که پروازها مسافران بسیاری دارند اگر خریدن بلیط هواپیما را به لحظات آخر موکول کنید گاهی ناچار میگردد نسبت به سایرین هزینه بسیار بیشتری را پرداخت کنید و شاید اصلا بلیط گیرتان نیاید. بنابر این برای ایام تعطیلات و روزهای خاص اگر قصد سفر دارید و می خواهید قیمت بلیط هواپیما برایتان مناسب باشد، ماه ها زودتر به فکر خرید بلیط بیفتید.

بنابر این اگر از الان برای سفری در آینده دور برنامه ریزی می کنید بصرفه تر است زودتر پروازتان را رزرو کنید. پروازهای اینچنینی سیستمی هستند و بعدا امکان تغییر تاریخ و کنسلی آن (با توجه به قوانین مربوط به هر شرکت هواپیمایی) وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره مطلب، با قوانین تغییر و کنسلی بلیت هواپیما آشنا شوید را بخوانید.

خرید بلیط های لحظه آخری و چارتری

بلیط لحظه آخری و یا بلیط چارتر اگر از جای معتبر خریداری نگردد گاهی می تواند خیلی دردسر ساز گردد و حسابی سفر را به کام شما تلخ کند. گول تبلیغات کذب را نخورید و با عجله تصمیم به خرید بلیط نگیرید چون در این صورت احتمال اینکه با هواپیمایی بی کیفیت و ساعات نامناسبی پروازی روبرو شوید زیاد است عاقلانه تصمیم بگیرید و با برنامه ریزی قبلی سفر کنید.

همواره گفته می گردد که بلیط های چارتری و لحظه آخری مقرون به صرفه هستند اما آن ها از قاعده مشخصی پیروی نمی نمایند. ممکن است شما بتوانید بلیط لحظه آخری را با قیمتی باور نکردنی مقرون به صرفه بخرید و گاهی هم قیمت های آنان به سرعت بالا می رود. پیش از خرید، قیمت بلیط های چارتری را با سیستمی مقایسه کنید. ضمناً بلیط های چارتری دیگر تفاوتی در قیمت بلیط بچه ها ندارند و خبری از خرید بلیط هواپیما نصف قیمت نیست.

نکته مهم: تحقیق کنید و ببینید مقصد شما چند فرودگاه دارد چون گاهی پرواز به سمت یک فرودگاه از دیگری مقرون به صرفه تر است و اینطوری می توانید هزینه سفر را کاهش دهید، گاهی می توان برای کم کردن بیشتر هزینه ها کمی منعطف بود.

شکیبا باشید و جست و جوی خود را برای خرید بلیط مقرون به صرفه ادامه دهید

گفته می گردد که بلیط های سیستمی تغییرات زیادی ندارند، اما به هر حال تغییر می نمایند. بلیط های چارتری هم که تغییرات زیادی دارند. بهتر است چند روز متوالی قیمت ها را چک کنید و کمی شکیبا باشید تا بتوانید برترین قیمت را بخرید.

از طرفی قیمت ها ممکن است در دو روز متوالی تفاوت زیادی داشته باشند. اگر بتوانید تاریخ سفرتان را با نرخ پرواز تغییر دهید احتمالا پول زیادی صرفه جویی می گردد و هزینه ها کاهش خواهد یافت.

تخفیفات ناگهانی آژانس های مسافرتی

آژانس های مسافرتی گاهی تخفیف ها و مزایای ویژه ای را برای رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و تورهای مسافرتی یا رزرو هتل ارائه می دهند که می توانید با عضویت در کانال ها و باشگاه ها از این تخفیف ها آگاه باشید تا اگر به کارتان آمد از آن ها بهره ببرید، این خیلی مهم است که خیلی زودتر از بقیه از تخفیف ها آگاهی پیدا کنید چون خیلی ها چشم انتظار این مزایای ویژه هستند و فرصت زود از دست می رود، پس همین حالا در خبر نامه های معتبر عضو شوید چون با استفاده از این تخفیف ها می توانید هزینه سفر را کاهش دهید. پیشنهاد می کنید صفحات وبلاگ افرا در شبکه های اجتماعی را دنبال کنید تا از تخفیفات هیجان انگیزش بهره ببرید.

در این مطلب راهکارهایی را برای این که چگونه بلیط هواپیما مقرون به صرفه بخریم معرفی کردیم و دیدیم که تنها چند نکته ساده مانند جست و جوی پیشرفته و زمانبندی مناسب، می تواند هزینه های سفر را کاهش دهد. امیدواریم شما هم بتوانید با خرید پروازی مناسب و با کیفیت سفر خوشی داشته باشید.اگر شما هم تجربه خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما را دارید آن را با ما و سایر خوانندگان مجله در میان بگذارید.

منبع: الی گشت

به "چگونه برای پرواز پول زیادی خرج نکنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه برای پرواز پول زیادی خرج نکنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید