نرم افزار و اپلیکیشن

گیم اواردز هرگز صنعت را به شکلی که لازم است نشان نمی دهد؛ چاره چیست؟

مراسم گیم اواردز (The Game Awards) از زمان برگزاری در سال 2014 هرگز مورد استقبال گسترده دنیای بازی های ویدیویی قرار نگرفته است، اما مراسم 2023 اگرچه چندان متفاوت نبود، اما برجسته تر از سال های گذشته بود.

13 فروردین 1403

ببینید؛ از گیم پلی یوشیمیتسو در تکن 8 رونمایی شد

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی از گیم پلی شخصیت یوشیمیتسو (Yoshimitsu) برای بازی مبارزه ای تکن 8 رونمایی نموده است.

27 آذر 1402

مدل نو پلی استیشن 5 طراحی داخلی کاملا متفاوتی دارد

همین چند روز پیش خبری منتشر کردیم که در آن اشاره شده بود مدل نوی از پلی استیشن 5 راهی بازار شده است که سبک تر از کنسول های فعلی است. بر اساس یک ویدئوی کالبدشکافی نو، طراحی قطعات داخلی آخرین مدل از پلی استیشن 5 به طرز شگفت انگیزی فرق دارد.

22 شهریور 1401

واکنش کاربران نسبت به تغییرات اینستاگرام: تلاش برای تبدیل شدن به تیک تاک را متوقف کنید!

پس از اینکه اینستاگرام مجموعه ای از تغییرات را به منظور شبیه تر شدن به رقیب اصلی خود یعنی تیک تاک انجام داد، سرپرست اینستاگرام از این برنامه ها در برابر سیل واکنش منفی کاربران دفاع کرد.

10 مرداد 1401

رویداد جینو در اینوتکس 2022 میزبان بهترین های صنعت گیم ایران بود

رویداد اینوتکس گیم یا جینو سال جاری برای اولین بار در نمایشگاه اینوتکس 2022 با حضور سازندگان بازی، گیمرها، استریمرها، رسانه های بازی و سازمان ها و افرادی که علاقه مند به سرمایه گذاری در این زمینه هستند، برگزار گردید.

17 تیر 1401

باحرکات دست چگونه می توان کنترل رایانه را در دست گرفت

تهران (پانا) - به تازگی سیستمی به نام تایپ ا لایک (Typealike) ابداع شده که بدون افزودن دستگاه های اضافی به رایانه، به کاربر کمک می کند با حرکات دست آن را کنترل کند.

24 خرداد 1401

رم مجازی چیست و چگونه سرعت گوشی ها را افزایش می دهد؟

در این مطلب به توضیح کامل قابلیت رم مجازی می پردازیم تا ببینیم اصلا این قابلیت چیست و چگونه می تواند باعث افزایش سرعت گوشی ها در اجرای بهتر و روان تر اپلیکیشن ها شود.

2 خرداد 1401

چرا تی پی لینک C6 برترین روتر دو بانده ارزان جهان است؟

خوش بختانه، مردم به سوی خرید روترهای دو بانده رو آوردند و این روزها بازار این رده روترهای وای فای حسابی داغ شده است. بماند که 10 سال از کشورهای پیشرفته در این زمینه عقب هستیم و داریم تازه سراغ خرید روترهایی با دو نسل عقب تر می رویم اما همین که دست از روترهای...

20 اردیبهشت 1401

اپلیکیشن های Swarm و Foursquare فیلتر شدند

به نظر می رسد دو اپلیکیشن Swarm و Foursquare در ایران فیلتر شده اند.

2 اسفند 1400

درمیشیان؛ کارگردانی ناآرام

رضا درمیشیان از دسته کارگردانانی است که تقریبا هر فیلمی که تا کنون ساخته بدون جنجال مجوز اکران نگرفته است. کارگردانی به نسبت جوان که بسیاری او را دوست می دارند و در مقابل منتقدانی دارد که او کارگردانی شعار زده می دانند.

17 مهر 1400

چین از اعتیاد بچه ها به گوشی های هوشمند جلوگیری کرد

رئیس جمهور چین برای جلوگیری از اعتیاد افراد، آن ها را ملزم نموده تا در روز های تعطیل فقط 1 ساعت از گوشی استفاده نمایند.

11 شهریور 1400

فروش نینتندو سوییچ به 90 میلیون دستگاه رسید؛ گذر از PS3 و Xbox 360

شرکت نینتندو گزارش اقتصادی سه ماهه گذشته منتهی به 30 ژوئن را منتشر نموده و آمار و ارقام فروش کنسول نینتندو سوییچ و بازی های انحصاری این کنسول دستی را اعلام نموده است. بر اساس گزارش منتشر شده، مقدار فروش کنسول نینتندو سوییچ از مرز 89 میلیون عدد گذشته و خود...

25 مرداد 1400

نمایشگر اولد (OLED) چیست و چه خوبی ها و بدی هایی دارد؟

اگر به خرید یک تلویزیون یا گوشی تازه فکر می کنید، احتمالا بارها به نام اولد (OLED) برای توصیف تکنولوژی استفاده شده در نمایشگر محصول روبه رو شده اید. اما تکنولوژی اولد دقیقا چیست، چه مزایا و معایبی دارد و چرا باید آن را نسبت به سایر فناوری های نمایشگرها انتخاب...

22 مرداد 1400

خرید اقساطی به کالا رسید ، وام 500 میلیونی بدون ضامن!

به گزارش خبرنگاران، خرید اقساطی از مسکن و خودرو حالا به انواع کالا رسیده است. در روزهایی که تورم از مرز 43 درصد عبور نموده و قدرت خرید مردم افت شدیدی داشته است، بعضی شرکت ها و نهادها طرح هایی برای خرید اقساطی را شروع نموده اند. یکی از دلایل این اتفاق تورم...

16 مرداد 1400

آغاز گردشگری مجازی در سوئد

وزیر گردشگری لینشوپینگ، کلانشهری در سوئد ، امکان شرکت در تورهای مجازی را برای شهروندان خود فراهم کرده است تا تابستانی متفاوت با سال گذشته برای آن ها به ارمغان آورد.

4 مرداد 1400

اعطای تسهیلات 4 میلیارد تومانی به شرکت های حوزه فاوا

سازمان فناوری اطلاعات اظهار داشت: برای شرکت های حوزه فاوا (فناوری اطلاعات و ارتباطات) حداکثر تا چهار میلیارد تومان تسهیلات داده می گردد.

17 خرداد 1400

دانستنی های مهم درباره شارژ باتری گوشی موبایل

چگونگی شارژ باتری گوشی از مهم ترین مسائلی است که باید اطلاعات کافی درباره آن داشته باشید. با دانستنی های مهم درباره شارژ باتری گوشی موبایل با شما خواهیم بود.

3 بهمن 1399

در صورت جدایی، اینستاگرام از فیس بوک به صورت کامل و همیشگی از مسائل فیسبوک رهایی خواهد یافت

برای سالیان متمادی، منتقدین این بحث را پیش کشیده اند که خرید اینستاگرام از سوی فیسبوک یک فرصت از دست رفته برای به دست دریافت لگام کمپانی بود. اما اکنون اینستاگرام فرصتی واقعی برای جبران اشتباهش دارد. در روز چهارشنبه این هفته، کمیسیون تجارت فدرال آمریکا...

2 بهمن 1399

فیس بوک تالار های مصاحبه را برای تماس های ویدیویی با حداکثر 50 نفر راه اندازی می کند

امروز فیسبوک در واکنش به رشد خیره کننده اپلیکیشن ویدئویی زوم در پی همه گیری کرونا از یک ویژگی جدید رونمایی کرد. درواقع به نظر می رسد فیس بوک قصد دارد برای ارائه خدمات به کاربران در دوران همه گیری کرونا از روشی جدید استفاده کند.

2 تیر 1399

بهترین گوشی های 2019 بین 5 تا 10 میلیون تومان به انتخاب خبرنگاران مگ

در ادامه سری مطالب معرفی بهترین گوشی های عرضه شده در سال 2019، در این مطلب نگاهی داریم به سطح قیمت بین 5 تا 10 میلیون تومان و محصولاتی که در این بازه قرار می گیرند. در سال های گذشته گوشی های موجود در این بازه قیمتی محصولاتی لوکس و پریمیوم با نسخه های خاص محسوب...

11 اسفند 1398
تعداد: (41)