درمیشیان؛ کارگردانی ناآرام

به گزارش وبلاگ افرا، رضا درمیشیان از دسته کارگردانانی است که تقریبا هر فیلمی که تا کنون ساخته بدون جنجال مجوز اکران نگرفته است. کارگردانی به نسبت جوان که بسیاری او را دوست می دارند و در مقابل منتقدانی دارد که او کارگردانی شعار زده می دانند.

درمیشیان؛ کارگردانی ناآرام

اخیرا بحث اکران فیلم سینمایی مجبوریم ساخته درمیشیان که فیلمی پر از ستاره های سینما است باز هم خبرساز شد و از سویی دیگر ساخت فیلم مستند زندگی فرهاد مهراد به وسیله درمیشیان از جمله خبرهای مجذوب کننده در عرصه سینما بود.

عصبانی نیستم

فیلم عصبانی نیستم درمیشیان از آن دسته فیلم هایش بود که به سختی و در نهایت با یک سری تغییرات مجوز اکران گرفت. این فیلم تنها نماینده سینمای ایران در شصت و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم برلین بود و دومین فیلم بلند سینمایی رضا درمیشیان پس از فیلم تحسین شده بغض محصول 1392 است. فیلم در خصوص دانشجویی به نام نوید است از دانشگاه به علت فعالیت های سیاسی از دانشگاه اخراج شده است، او نامزدی به نام ستاره دارد که از طرف پدرش تحت فشار است و نوید کوشش می نماید که بتواند مشکلاتش را حل نماید.

مجبوریم

فیلم مجبوریم پنجمین فیلم بلند سینمایی رضا درمیشیان است که هنوز اکران نشده است. مجبوریم در سه ماه و در نود جلسه و صد لوکیشن در تهران صورت گرفته که از این میان بخش عمده ای از آن به جنوب شهر اختصاص داشته است، اما همانند فیلم های گذشته درمیشیان از شمال شهر تا جنوب شهر را در برمی گیرد. این فیلم گفته می گردد پربازیگرترین و پر لوکیشن ترین فیلم درمیشیان است. ژاله علو، فاطمه معتمدآریا، نگارجواهریان و پردیس احمدیه چند تن از بازیگران این فیلم هستند.

لانتوری

فیلم لانتوری به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی رضا درمیشیان است. فیلمی که بسیاری آن راشعارزده دانستند. این فیلم در شصت و ششمین جشنواره بین المللی فیلم برلین و سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم ورشو در سال 2016 به نمایش عایدی. لانتوری داستان اسیدپاشی ای را روایت می نماید که به وسیله پسر جوانی به نام پاشا که سر دسته باند تبهکارانه ای به نام لانتوری است، انجام می گردد. اعضای لانتوری بر اثر آنچه به واسطه بی عدالتی های اجتماع تجربه نموده اند، گرد هم آمده اند. لانتوری بن مایه اش افرادی آسیب دیده است که از بطن اجتماع سر بر آورده اند.

در این باره بخوانید:

برترین انیمیشن های دوست داشتنی که به مقدار لیاقتشان دیده نشده اند

برترین فیلم هایی که براساس بازی های ویدیویی ساخته شده اند

منبع: ایرنا زندگی

به "درمیشیان؛ کارگردانی ناآرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمیشیان؛ کارگردانی ناآرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید