بازیگر لیسانسه ها و ایفای نقش اوتیست نابغه!

به گزارش وبلاگ افرا، تهران (پانا) - یک اوتیست نابغه در برنامه تلویزیونی محاکات شبکه دو از تمایلش برای ساخت فیلم زندگیش و ایفای نقش بازیگر لیسانسه ها در این فیلم گفت.

بازیگر لیسانسه ها و ایفای نقش اوتیست نابغه!

رضا خامکی جوانی است که از کودکی با بیماری اوتیسم دست و پنجه نرم نموده ولی توانسته تحصیلات عالی خود را ادامه داد و به عنوان نابغه توان بخشی مورد توجه قرار گیرد .

این اوتیست نابغه با اشاره به سختی های زندگیش در برنامه محاکات بیان داشت: همواره سعی کردم با یاری پزشک مشاورم شرایط زندگی بهتر را پیدا کنم و در این راستا گاهی خیلی خسته می شدم ولی با انرژی ادامه دادم.

خامکی گفت: به غیر از تحصیل و ورود به دانشگاه، یکی از مهمترین فرازهای زندگیم پیدا کردن همسر مناسب برای ازدواج بود. خیلی برایم سخت بود که بتوانم با نامزدم طوری حرف بزنم که احساس راحتی کنم.

رضا خامکی ادامه داد: در شروع آشنایی با نامزدم، سبک رفتار و گفتار من خیلی برایش تازگی داشت و برای همین با توصیه های مشاورم سعی کردم ابتدا او را با روحیات خودم آشنا کنم و بعد بهش عشق ورزم.

این اوتیست نابغه درباره مرارت های مادرش بیان داشت: به خاطر کنترل رفتارهایم مدام باید قرص های مختلفی را مصرف کنم و گاهی مادرم با اینکه همه چیزش را برای من گذاشته از قرص خوردن من آن قدر خسته می گردد که می گوید نکند معتاد شده ای.

منصور ضابطیان مجری برنامه محاکات با ذکر مثال از فیلم ذهن زیبا درباره علاقه این اوتیست نابغه برای ساخت فیلم زندگیش پرسید و خامکی پاسخ داد: فیلم های مختلفی درباره اوتیست ها دیده ام ولی ذهن زیبا درباره نوعی از اسکیزوفرنی است. بدم نمی آید یک کارگردان پیدا گردد و زندگی واقعی یک اوتیست را فیلم کند .

رضا خامکی ادامه داد: کارگردانان مختلفی هستند که قادرند فیلم زندگی من را بسازند ولی خیلی دلم می خواهد امیر کاظمی بازیگر سریال لیسانسه ها که در مقطعی هم ایفاگر بیمار سرطانی بود، نقشم را بازی کند.

این نابغه اوتیست تاکید نمود: نه فقط زندگی من که زندگی بسیاری از هموطنان اوتیست بسیار جای کار دارد که در قالب فیلم و سریال به نمایش دربیاید تا مردم را با بیماری اوتیسم آشنا کند. امیدوارم یک فیلم یا سریال خوب در این باره فراوری گردد.

لازم به ذکر است برنامه تلویزیونی محاکات به کارگردانی مریم نوابی نژاد و تهیه کنندگی جواد فرحانی حوالی ساعت 23 از شبکه دوم سیما پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بازیگر لیسانسه ها و ایفای نقش اوتیست نابغه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر لیسانسه ها و ایفای نقش اوتیست نابغه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید