یارانه سوخت به حساب 60 هزار شهروند ساکن کیش واریز شد

به گزارش وبلاگ افرا، رییس ستاد هماهنگی طرح بازتوزیع یارانه بنزین گفت: در اجرای آزمایشی این طرح یارانه سوخت بنزین به حساب 60 هزار کیشوند واریز شده است.

یارانه سوخت به حساب 60 هزار شهروند ساکن کیش واریز شد

به گزارش ایرنا، علی ملکی گفت: در جزیره کیش حدود 10 نازل به سیستم مجهز شده است و مردم می توانند با استفاده از کارت های بانکی خود سهمیه های تازه اختصاص یافته را دریافت نمایند.

وی با تاکید بر اینکه به حدود 60 هزار نفر از ساکنان جزیره سهمیه 20 لیتری تخصیص داده شده است، گفت: این مقدار بنزین شامل حدود 38 هزار خانوار یک نفر تا 11 نفر است.

ملکی اضافه کرد: از اول اسفند حدود یک هزار نفر در طرح تازه سوخت گیری کردند و حدود 23 هزار لیتر بنزین مصرف شده است.

رییس ستاد هماهنگی طرح بازتوزیع یارانه بنزین تاکید نمود: نتایج اجرای طرح به ستاد مالی هیئت دولت ارایه خواهد شد و درباره توسعه اجرای این طرح به جزیره قشم یا سایر نقاط کشور از سوی هیئت دولت تصمیم گیری می گردد.

بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی طرح بازتوزیع یارانه بنزین این طرح یکی از پیشنهادات عدالت گرایانه به منظور بهره مندی همه افراد جامعه از یارانه حامل های انرژی و تغییر مبنای یارانه بنزین از هر خودرو به هر فرد (چه صاحب خودرو چه فاقد خودرو) بود. این موضوع در ستاد مالی دولت مطرح و مصوب شد و برای روشن شدن ابعاد طرح، به صورت موقت و آزمایشی در بعضی نقاط کشور اجرا گردد.

منبع: فرارو

به "یارانه سوخت به حساب 60 هزار شهروند ساکن کیش واریز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارانه سوخت به حساب 60 هزار شهروند ساکن کیش واریز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید