کتاب کارمندان انسانیت منتشر شد

به گزارش وبلاگ افرا موضوع این نوشتار پردازش به روابط عمومی در باشگاه های ورزشی است. همچنین این اثر با نگاهی به روابط عمومی در رسانه های ورزشی و با مرور کوتاهی بر جامعه شناسی ورزش در این رسانه ها، در برگیرنده مطالبی با لحن و زبانی ساده مانند مسئولیت های روابط عمومی، رسانه های چاپی و الکترونیکی، ورزش رسانه ای و رسانه های ورزشی، خطر و اخلاق در فضای مجازی، ایموجی ها بازتاب نمادی مدرن از جامعه نوین است.

کتاب کارمندان انسانیت منتشر شد

این کتاب برای مطالعه مدیران و کارکنان روابط عمومی باشگاه ها، فن پیج ها، وبلاگ افرا ورزشی و علاقه مندان به علوم ارتباطات به ویژه در گستره ورزش به رشته تحریر در آمده است.

در بخشی از کتاب کارمندان انسانیت که بر لزوم عملکرد درست و صادقانه بازیکنان در شبکه های اجتماعی تشدید می گذارد، می خوانیم: نباید فراموش کرد بازیکنان و تیمها می توانند فوراً به تعداد زیادی از افراد برسند اما اگر کسی اشتباهی انجام دهد همه می خواهند آن را ببینند. کوین دوران بسکتبالیست حرفه ای، مثال عالی در این مورد است. پس از آنکه دورانت از اُکلاهاماسیتی جدا شد و به گلدن استیت واریرز پیوست، در رسانه های اجتماعی با انبوهی از نقدها روبرو شد. وی سپس برای دفاع از خود حساب کاربری جعلی را در توئیتر ایجاد کرد و هنگامی که به صورت تصادفی دفاع از خودش را از حساب رسمی خود توئیت کرد گرفتار شد. او بازتاب بدی را با روابط عمومی غلط برای این کار خود به وجود آورد تا هشداری باشد برای همه بازیکنانی که می خواهند از رسانه های اجتماعی با سوگیری های اجتماعی استفاده کنند.

نشر ورزش چاپ دیجیتالی کتاب کارمندان انسانیت را در 112 صفحه و بهای 35 هزار تومان روانه بازار نشر کرده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتاب کارمندان انسانیت منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب کارمندان انسانیت منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید