نامه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی خطاب به حاجی میرزایی

به گزارش وبلاگ افرا، در قسمتی از نامه آمده است: از طرفی در طی اقدامی غیر قانونی، قبل از اعمال افزایش 50 درصدی در حکم دانشجومعلمان، طبقه شغلی آنها از 3 به 2 کاهش داده شد که موجب اعتراض شدید و آزردگی خاطر این آینده سازان آموزش و پرورش کشور شده است.

نامه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی خطاب به حاجی میرزایی

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ افرا، در نامه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی خطاب به وزیر آموزش و پرورش آمده است:

بسمه تعالی

وزیر محترم آموزش و پرورش جناب اقای حاجی میرزایی

ضمن عرض سلام و خسته نباشید با توجه به مسائلی که در چند هفته اخیر برای فرهنگیان به وجود آمده بر خود لازم میدانیم نکاتی را به توضیح زیر خدمت شما عرض کنیم.

سر انجام پس از چند ماه اطلاع رسانی درباره اجرای نظام رتبه بندی معلمان در رسانه های مختلف از جمله سایت های خبری و صدا و سیما، که حتی گاهی اوقات به چندین نوبت در روز نیز می رسید، نظام رتبه بندی معلمان به یکباره حذف شد و افزایش 50 درصدی فصل 10 قانون مدیریت خدمات کشوری جایگزین آن شد در حالی که موضوع رتبه بندی هیچ ارتباطی با افزایش 50 درصدی ندارد. اما مسئله به همینجا ختم نشد و پس از اجرای این 50 درصد، حق شغل حرفه ای مصوب سال 94 کاملاً از احکام حقوقی معلمان حذف شد و به جای آنکه مثل همه وزارتخانه ها، 50 درصد را به حقوق فعلی معلمان اضافه نمایند، افزایش های ناشی از حق شغل و افزایش 15 تا 45 درصدی رتبه بندی را حساب کردند و مانده آن را (50 درصد منهای این افزایش ها را) به حقوق معلمان افزودند؛ به طوریکه برای رتبه های بالا، بعد از کسر افزایش ها، چیزی به حقوق معلمان اضافه نشد.

از طرفی در طی اقدامی غیر قانونی، قبل از اعمال افزایش 50 درصدی در حکم دانشجومعلمان، طبقه شغلی آنها از 3 به 2 کاهش داده شد که موجب اعتراض شدید و آزردگی خاطر این آینده سازان آموزش و پرورش کشور شده است.

نو معلمان ورودی 94 دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی که مشغول به خدمت در مناطق هستند نیز از این مسائل در امان نماندند با عنایت به عدم لحاظ بند ی تبصره خ. 12 قانون بودجه 98 در احکام رسمی صادر ایشان، حقوق این قشر فرهنگی به شدت تحت تاثیر قرار گرفته به طوری که حقوق این گروه را با حقوق ورودی های 93 که از لحاظ رتبه و طبقه شغلی یکسان بوده و تنها 6 ماه در سنوات خدمت با یکدیگر اختلاف دارند را دچار اختلاف فاحشی نموده است

امید است در اسرع وقت نسبت به حل مسائل فوق اقدام نمایید و بیش از این موجب بی اعتمادی فرهنگیان نسبت به خود نشوید. تبعات بی توجهی و نادیده دریافت این مسائل متوجه شخص شما خواهد بود.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نامه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی خطاب به حاجی میرزایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی خطاب به حاجی میرزایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید