موقعیت خود را در مواقع اضطراری اطلاع دهید

به گزارش وبلاگ افرا، گجت هوشمند Silent Beacon در مواقع اضطراری و وضعیت هشدار، موقعیت مکانی کاربر را با فناوری GPS رصد نموده و به اعضای خانواده، دوستان و نیروهای پلیس و اورژانس اطلاع می دهد. این فناوری در مواقع اضطراری و تنها با فشردن یک دگمه موقعیت مکانی کاربر را شناسایی نموده و اطلاعات و داده های ثبت شده را به وسیله بلوتوث به مخاطبان موردنظر ارسال می نماید.

موقعیت خود را در مواقع اضطراری اطلاع دهید

برای بهره گیری از این فناوری بسیار کاربردی تنها کافی است کاربران اپلیکیشن این سیستم را در تلفن همراه خود با سیستم عامل های (iOS, Android) نصب نموده و تنظیمات موردنظر خود را اعمال نمایند. هر کاربر می تواند نام 8 مخاطب را در این گجت ثبت نموده و در مواقع هشدار با آنها تماس بگیرد. تنها با فشردن یک دگمه این سیستم فعال شده و بلافاصله با نیروهای پلیس و اورژانس تماس گرفته می گردد. همزمان اطلاعات مکانی کاربر به وسیله ایمیل و پیامک به مخاطبان موردنظر ارسال شده و تماس با دوستان و اعضای خانواده کاربر امکانپذیر می گردد.

این فناوری یکی از مناسب ترین و کاربردی ترین گجت های هشداردهنده برای بچه ها، سالمندان و کوهنوردان به شمار می رود. سالمندان قادرند با حمل این سیستم و تنها با فشردن یک دگمه با عزیزان خود تماس برقرار نموده و در مواقع اضطراری آنها را از وضعیت جسمی خود آگاه نمایند. همچنین کوهنوردان می توانند این سیستم سبک وزن را بر کوله پشتی یا دسته کلید خود متصل نموده و بدون نگرانی از گم شدن یا رخداد حادثه ای به مرتفع ترین کوه ها صعود نمایند.

این گجت هشداردهنده در صورت کاهش باتری و خاموش شدن نیز باز فعال بوده و به طور اتوماتیک اطلاعات مکانی و حتی صدای ضبط شده کاربر را به مخاطبان و همچنین پرسنل اورژانس ارسال می نماید. کاربران در عین حال می توانند این گجت هوشمند را در دسته کلید خود متصل نموده و با این اقدام از گم شدن آن جلوگیری نمایند.

منبع: ایران آنلاین

به "موقعیت خود را در مواقع اضطراری اطلاع دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موقعیت خود را در مواقع اضطراری اطلاع دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید