اپل تاریخ رونمایی از iOS 18 را رسما اظهار داشت

به گزارش وبلاگ افرا، اپل بالاخره با انتشار بیانیه ای، تاریخ برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC 2024) را به طور رسمی اعلام نمود. این رویداد بزرگ که در تاریخ 10 ژوئن (21 خرداد) برگزار خواهد شد، به عنوان محفل رونمایی از iOS 18 شناخته می گردد.

اپل تاریخ رونمایی از iOS 18 را رسما اظهار داشت

همچون سال های گذشته، انتظار می رود که اپل در WWDC 2024 روی به روزرسانی های نرم افزاری برای طیف وسیعی از محصولات خود، از جمله آیفون، مک بوک، اپل واچ و غیره تمرکز کند. هوش مصنوعی، بدون شک، یکی از محورهای اصلی این رویداد خواهد بود. با وجود سیل عظیمی از شایعات و برآورد ها، هنوز تصویر کاملی از برنامه های اپل در این زمینه به دست نیامده و فکر ها را در هاله ای از ابهام فرو برده است.

گزارش ها حاکی از آن است که اپل روزانه میلیون ها دلار برای توسعه مدل های زبانی بزرگ خود سرمایه گذاری می نماید. به نظر می رسد این شرکت برای تعلیم هوش مصنوعی خود، با بعضی از خبرگزاری ها نیز وارد مذاکره شده است. علاوه بر این، گفته می گردد که اپل در حال مذاکره برای امضای قرارداد همکاری با گوگل، OpenAI و بایدو است تا از هوش مصنوعی این شرکت ها در دستگاه های خود استفاده کند.

انتظار می رود که بخشی از هوش مصنوعی اپل به صورت محلی و با استفاده از مدل زبانی اختصاصی این شرکت پردازش گردد، در حالی که قابلیت هایی که به سرورها متکی هستند، احتمالاً به وسیله گوگل یا OpenAI (و بایدو در چین) ارائه خواهند شد.

کنفرانس WWDC 2024 بدون شک یکی از مهم ترین رویدادهای سال برای اپل و هواداران این برند خواهد بود. رونمایی از iOS 18، به روزرسانی های هوش مصنوعی و احتمال رونمایی از ایرپادهای تازه، هیجان این کنفرانس را دوچندان می نماید.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل تاریخ رونمایی از iOS 18 را رسما اظهار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل تاریخ رونمایی از iOS 18 را رسما اظهار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید