مراسم معرفی گلکسی S10 و S10 پلاس (پخش زنده تمام شد)

به گزارش وبلاگ افرا، مراسم Unpacked سامسونگ برای معرفی خانواده جدید گوشی های گلکسی S10 در تاریخ یکم اسفند در تالار بیل گراهام سان فرانسیسکو برگزار می گردد. طبق روال همواره می توانید پخش زنده مراسم رونمایی از گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس را همراه با لایو بلاگ فارسی در خبرنگاران مگ ببینید.

مراسم معرفی گلکسی S10 و S10 پلاس (پخش زنده تمام شد)

در این مراسم از مدل های مختلف گلکسی اس 10 رونمایی می گردد. بر اساس شواهد و قرائن، این مراسم یکی از بزرگ ترین رویدادهای برگزارشده توسط سامسونگ خواهد بود. مانند چند سال گذشته، سال جاری هم شاهد مدل معمولی یعنی گلکسی اس 10 و مدل گلکسی اس 10 پلاس خواهیم بود که این بار به ترتیب از نمایشگرهای 6.1 اینچی و 6.3 اینچی بهره می برند.

هر دوی این گوشی ها به نمایشگر حفره دار Infinity O مجهز خواهند بود. یعنی به جای ناچ یا همان بریدگی نمایشگر، دوربین سلفی در داخل یک حفره در دل صفحه نمایش قرار می گیرد. به دلیل دوگانه بودن دوربین سلفی مدل پلاس، حفره نمایشگر در این مدل کمی عریض تر است. همچنین نمایشگر هر دو گوشی از رزولوشن 3040 در 1440 پیکسل استفاده می نماید. روی هم رفته به نظر می رسد مهم ترین تفاوت بین این دو مدل اندازه نمایشگر و تعداد دوربین سلفی باشد.

در کنار مدل های استاندارد، سامسونگ یک مدل ارزان تر به نام گلکسی اس 10 ای را معرفی خواهد نمود. گلکسی S10e در مقایسه با مدل استاندارد بعضی ویژگی های پیشرفته را نخواهد داشت. برای مثال می توانیم به نمایشگر تخت 5.8 اینچی با رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل اشاره کنیم است. ضمناً این گوشی مانند دو برادر بزرگ ترش از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره نمی برد و حسگر اثر انگشت آن در لبه بدنه تعبیه شده است. در پنل پشتی این مدل هم به جای سه دوربین، دو دوربین قرار خواهد داشت.

علاوه بر گوشی های خانواده گلکسی پیش بینی می گردد در این مراسم سامسونگ از گوشی تاشو و اولین گوشی 5G خود با نام احتمالی گلکسی اس 10 ایکس نیز رونمایی کند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "مراسم معرفی گلکسی S10 و S10 پلاس (پخش زنده تمام شد)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم معرفی گلکسی S10 و S10 پلاس (پخش زنده تمام شد)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید