رئیسی: بسیاری از عقب ماندگی های اداری بخاطر عدم ضابطه مندی است ، کشور با رودربایستی اداره نمی گردد

به گزارش وبلاگ افرا، رئیس جمهور گفت: کشور را نمی گردد با رودربایستی اداره کرد؛ بسیاری از عقب ماندگی های اداری کشور، به خاطر عدم ضابطه مندی و بعضی روی دربایستی ها بوده است.

رئیسی: بسیاری از عقب ماندگی های اداری بخاطر عدم ضابطه مندی است ، کشور با رودربایستی اداره نمی گردد

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ افرا، دومین جلسه شورای عالی اداری در دولت سیزدهم در یازدهمین سالروز ابلاغ سیاست های کلی نظام اداری به ریاست رئیس جمهور برگزار گردید.

رئیس جمهور در این نشست با بیان اینکه نیازمند انقلاب در نظام اداری کشور، بر پایه عدالت هستیم، گفت: هم جذب نیرو و بکارگیری، هم فرایند ارتقا و پرداخت ها باید بر مبنای عدالت، متحول گردد.

وی گفت: اگر دستگاهی، در ایجاد دولت الکترونیک و تجمیع داده ها و اطلاعات کشور، کوتاهی کند برخورد خواهیم کرد.

رئیس جمهور توضیح داد: سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه موظفند؛ انضباط اقتصادی و اداری در کشور را جایگزین نظام چانه زنی، و ضابطه مندی و قانون گرایی را جایگزین توصیه و سفارش بکنند.

رئیسی بیان داشت: کشور را نمی گردد با رودربایستی اداره کرد؛ بسیاری از عقب ماندگی های اداری کشور، به خاطر عدم ضابطه مندی و بعضی روی دربایستی ها بوده است.

رئیس جمهور تاکید نمود: وزارت ارتباطات موظف است زیرساخت نظارت مردم بر سازمان ها و دستگاه های اجرایی کشور و گزارش تخلفات و رضایت سنجی از عملکرد کارکنان دولتی را فراهم کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رئیسی: بسیاری از عقب ماندگی های اداری بخاطر عدم ضابطه مندی است ، کشور با رودربایستی اداره نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی: بسیاری از عقب ماندگی های اداری بخاطر عدم ضابطه مندی است ، کشور با رودربایستی اداره نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید