با این کوله پشتی موبایلتان را شارژ کنید

به گزارش وبلاگ افرا، دانشمندان یک کوله پشتی ساخته اند که با راه رفتن افراد انرژی کسب می نماید و حتی می تواند باتری موبایل را شارژ کند.

با این کوله پشتی موبایلتان را شارژ کنید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاه وبلاگ افرا به نقل از دیلی میل، دانشمندان یک کوله پشتی ساخته اند که با راه رفتن افراد انرژی کسب می نماید و حتی می تواند باتری موبایل را شارژ کند.

این دستگاه برای افرادی طراحی شده است که در مناطق دورافتاده کار می نمایند و کوله پشتی حمل می نمایند؛ این کوله پشتی همزمان با راه رفتن افراد انرژی فراوری می نماید.

براساس اخبار منتشر شده، این کوله پشتی 5 کیلو وزن دارد و قادر است دستگاه های کوچک مانند گوشی و دیگر وسایل الکترونیکی را شارژ کند.

این کوله پشتی توسط محققان کانادایی توسعه داده شده و برای رفاه حال افرادی که در مناطق دور افتاده هستند ساخته شده است؛ کارگران، سربازان، مسافران راه های طولانی و نیروهای امدادی از جمله این افراد هستند.

مهندسان ژان پل مارتین و چینگگو لی از دانشگاه کوئین کانادا یادآور شده اند: این گجت برای افرادی که به شبکه برق دسترسی ندارند و مجبور به حمل کوله پشتی هستند طراحی شده تا یک گام مهم در ابداع الکترونیک قابل حمل باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "با این کوله پشتی موبایلتان را شارژ کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این کوله پشتی موبایلتان را شارژ کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید