مصالح ساختمانی

قلعه هزار در یکی از جاذبه های دیدنی ایلام به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، قلعه هزار در یکی از جاذبه های دیدنی ایلام به شمار می رود.

8 آذر 1401

پارک هفت حوض مشهد طبیعتی بکر و ناشناخته در همسایگی مشهد

پارک هفت حوض مشهد یکی از زیباترین پارک های مشهد و از جاذبه های طبیعی و بکر این شهر بزرگ است که زیبایی، آرامش و سکوت آن گردشگران زیادی را شیفته خود نموده است. اما راز وجود این حوضچه ها در هفت حوض مشهد چیست؟ با خبرنگاران همراه باشید.

14 مرداد 1401

جاهای دیدنی بروجرد در دامنه های زاگرس همواره راسخ

بروجرد یکی از جاهای دیدنی لرستان است که در دل زاگرس جا خوش نموده و علاوه بر طبیعت و آب وهوای خواستنی، غنای تاریخی آن نیز دیدنی است. با ما همراه شوید تا ماجراجویی را در جاهای دیدنی بروجرد شروع کنیم و با این دیار بیش از پیش آشنا شویم.

11 مرداد 1401

ارائه بیش از 750 هزار خدمت در بیمارستان ها و مراکز درمانی فارس در ایام نوروز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از بیست و ششم اسفند 1400 تا سیزدهم فروردین امسال، بیش از 750 هزار خدمت در زمینه های مختلف، به بیش از 146 هزار بیمار مراجعه کننده به بخش های درمانی استان فارس ارائه شده است.

4 تیر 1401

عایق های رطوبتی و حرارتی نانو

نانو پوشش ها معمولاً پوشش هایی هستند که ضخامت آنها بین 1 تا 100 نانومتر است. نانو پوشش ها در صنایع مختلفی کاربرد دارد ، مثل : ساختمان سازی ، صنایع هوافضا و دفاعی ، پزشکی و دریایی .

20 خرداد 1401

مسجد جامع اردستان در راه ثبت جهانی

سرپرست میراث فرهنگی اردستان خبر از ثبت جهانی مسجد جامع اردستان داد.

15 خرداد 1401

10 ماده سمی در فست فودها

برای سال ها، تحقیقات نشان داده است که وعده های غذایی سریع، فراوری انبوه و ارزان که در بیشتر فست فودها پیدا می کنید، چیزی جز غذای سالم هستند. خوردن منظم فست فودها که سرشار از کالری، چربی، کلسترول، سدیم، قند و کربوهیدرات هستند با عوارض جانبی مانند افزایش...

3 اردیبهشت 1401

تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران: توقف فعالیت واحدهای صنعتی آلاینده تا شنبه، تردد شبانه کامیون ها ممنوع شد

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران ضمن اعلام مصوبات جلسه از توقف فعالیت واحدهای صنعتی در دو روز آینده خبر داد.

17 دی 1400

روسیه ادعاهای اخیر درباره تهران و مسکو را رد کرد

فارس نوشت: سفارت روسیه در ایران ادعای مطرح شده مبنی بر این که روسیه اجازه برداشت از هشت حلقه چاه گازی در دریای خزر را به ایران نداده است، تکذیب کرد.

10 آذر 1400

بـهـتـریـن برخـورد با ویـارهـای بارداری

ویار و بارداری جدایی ناپذیرند؛ آلوچه و لواشک، کیک شکلاتی، بستنی، هندوانه، گوشت و پنیر فراوان همگی برای مادر باردار حکم خانه شکلاتی برای هانسل و گرتل را دارند! در این دوران ممکن است خوراکی هایی را هوس کنید که پیش از بارداری طرفشان هم نمی رفتید... ...

13 مهر 1400

شهر و روستاهایی که به واسطه تک رنگ بودن نمای ساختمان هایشان مشهور شده اند

ایسنا/ این خبر پیرامون شهر و روستاهایی که به واسطه تک رنگ بودن نمای ساختمان هایشان مشهور شده اند، برای شما نگارش شد.

9 مهر 1400

افتتاح 7 طرح راهداری در تهران با اعتبار هزار و 500 میلیارد تومان

تهران(پانا) - فردا و با حضور وزیر راه و شهرسازی از 7 پروژه مهم در جاده های مواصلاتی و استراتژیک استان تهران از جمله بهسازی و ایمن سازی کمربندی دوم تهران،به صورت همزمان و ویدئو کنفرانسی به بهره برداری می رسد.

14 آبان 1399