5 پیشنهاد خوشمزه در سفر به سئول

به گزارش وبلاگ افرا، غذاهای سئول

سئول را می توان بهشت عاشقان غذا دانست مخصوصا برای افرادی که غذاهای خیابانی را دوست دارند و از غذاهای مقرون به صرفه اما خوشمزه لذت می برند. بیشتر غذاهای سئول با ادویه های خاص درست می شوند و به احتمال زیاد به مذاق شما هم خوش می آید، البته به آستانه تحمل ادویه ای شما هم بستگی دارد. مطمئن نیستید که کدام غذاهای سئول خوشمزه تر از بقیه هستند؟ در سفر بعدی تان به سئول این بشقاب ها را امتحان کنید.

5 پیشنهاد خوشمزه در سفر به سئول

بی بیم باپ (Bibimbap)

غذایی سالم و رنگارنگ که خوردنشان هم جذابیت های خاص خود را دارد، بی بیم باپ یکی از غذاهای شناخته شده کره است که به راحتی در سئول هم پیدا می گردد. بی بیم باپ یک ترکیب خوشمزه از مقدری برنج دایره ای است که روی آن سبزیجات و گوشت قرمز گذاشته می گردد و با یک تخم مرغ نیمرو در بالای آن تزیین می گردد. تمام کاسه با گوچوجانگ که نوعی خمیر تند کره ای است مخلوط می گردد. بعد کل این ترکیب تست می گردد و غذای نهایی یک غذای بسیار خوشمزه با تمام استانداردهای غذایی است.

کیمچی (Kimchi)

احتمالا تا حالا نام کیمچی را شنیده باشید، کره ای ترین غذایی که در این فهرست می خواهیم به شما معرفی کنیم. کیمچی معمولا با کلم درست می گردد اما برخی از خانواده های کره ای آن را با خیار یا تربچه کره ای هم درست می نمایند. کیمچی معمولا با غذاهای برنجی خورده می گردد.

Tteokbokki

یکی از معمول ترین غذاهایی که در خیابان های سئول و در دکه های غذایی این شهر زیاد عرضه می گردد، غذایی به نام Tteokbokki است که تلفظ سختی هم دارد! بسیار پیش می آید که کره ای ها در جهت برگشت از محل کار به خانه شان در جلوی یکی ازاین دکه های می ایستند تا این کیک های برنجی دوار را که با ماهی های مثلثی شکل و سبزیجات در ادویه های مختلف و سس تند طبخ خورده اند میل نمایند.

کیم باپ (Kimbap)

احتمالا وقتی کیم باپ را دیدید فورا یاد سوشی افتادید و فکر نموده اید که این غذا همان سوشی است در صورتی که کیم باپ یکی از غذاهای سئول و نوع کره ای سوشی است. کیم باپ یکی از فوری ترین غذاهای این شهر برای درست کردن است که از برنج رول شده درست می گردد. این برنج در لابه لای ورقه های نازک جلبک پیچیده می گردد و لای آن با موادی مثل، هویج، خیار و ورقه های گوشت پر می گردد. کیم در زبان کره ای به معنای علف دریایی است و باپ هم به معنای برنج است. کره ای ها این غذا را با دست هم می خورند.

Hotteok

هوادار غذاهای شیرین هستید و دلتان برای کمی خوراکی شیرین تند می تپد؟ پس در میان غذاهای سئول در پی چیزی به جز Hotteok نباشید و خوشبختانه آن را در تمام مارکت های خیابانی شهر هم می توانید پیدا کنید. Hotteok از نوعی پنکیک با پایه خمیر ساخته شده است که داخل آن را پر از شکر و دارچین، دانه های مغذی و مواد شیرین سرخ کردنی می نمایند.

منبع: الی گشت

به "5 پیشنهاد خوشمزه در سفر به سئول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 پیشنهاد خوشمزه در سفر به سئول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید