برترین رستوران های لندن سال 2016، لذت غذا در کنار معماری

به گزارش وبلاگ افرا، حتی آن هایی که در تمام وبلاگ های مربوط به غذا عضو هستند، در هشتگ NewOpenings# و سراسر شهر جستجو می نمایند، می دانند که پیدا کردن جدیدترین رستوران های شهر لندن کار دشواری است. برترین کار آن است که صبر کنید تا بقیه افراد به همه غذاخوری های در سطح شهر بروند و بعد فهرستی از برترین رستوران ها تهیه نمایند و در نتیجه شما می توانید برای صرف غذا به برترین جاهای شهر بروید. پس ادامه مطلب را بخوانید تا با این فهرست برای سال 2016 آشنا شوید. این مقاله درباره رستوران های لندن، برترین رستوران های لندن و برترین رستوران های لندن سال 2016 است.

برترین رستوران های لندن سال 2016، لذت غذا در کنار معماری

پریلا

نیوتاون گرین همه چیز تمام است. اینجا برترین فروشگاه های میوه و سبزیجات را دارد. پریلا غذاهای کم گوشتی را سرو می نماید که تمام ویژگی های منوهای سنتی، خوش رنگ و لعاب را دارد و آنقدر خوشمزه است که می توان آن ها را تعریف مدرنی از همان غذاهای سنتی دانست. مخصوصا نان سی وید آن به لطف چربی گوشت بره آن زبانزد است. سپیداج های بلونیایی آنقدر خوب هستند که مطمئنا شما هم به برترین بودنش اعتراف می کنید. این غذا عجیب ترین غذای شهر است و شما حتما در راه برگشت به خانه دائما به تک تک لقمه هایی از آن که میل نموده اید، فکر می کنید. این متن درباره برترین رستوران های لندن سال 2016، برترین رستوران های لندن و رستوران های لندن است.

پادلا

همه پاستا دوست دارند ولی چرا باید آن را سفارش دهید وقتی خودتان یک شیشه سس پستو در خانه دارید؟ نکته در پادلا است. پاستا های اینجا به قدری خوشمزه اند و قیمت مناسبی دارند که حتی ایتالیایی های زیادی هم چمدان هایشان را بسته اند و به اینجا راهی شده اند. غذاهای اینجا از 5 لیر آغاز می گردد. مواد اولیه آن عبارتند از خرچنگ دورستی، کشک بز نیلز یارد و گوشت راسته گاو. تنها نکته منفی جای کم و تنگ است. فضای زیر مسیرهای راه آهن اصلا جاهای بزرگی نیست ولی شما این آغاز بد و فضای تنگ و خفه را به محض اینکه شکمتان پر از کربوهیدارت های فوق العاده گردد، فراموش می کنید. این متن درباره برترین رستوران های لندن سال 2016 است.

سوماسا

این رستوران تایلندی مدرن خیلی سریع برای خود نامی دست و پا نموده است و حالا تحت مالکیت کلیمپسون و پسران هکنی است پس وقتی این رستوران در شوردیچ خیلی سریع پر از کارگران خسته از کار شد که برای صرف غذای مورد علاقه شان از منوی این رستوران به اینجا می آمدند، برای هیچکسی جای تعجب نداشت. غذاخورهای اینستاگرامی حتما ماهی خاردار آن که به صورت درسته سرخ شده است را تایید می نمایند، چشم های ترد آن احتمالا می تواند پستی برای اینستاگرام باشد، ولی اگر می خواهید غذاهای کم حجم تری را امتحان کنید از آن بگذرید؛ غذاهایی که از نظر طعم و مزه عالی اند.

بارباری

شرکت نیلز یارد همواره در تجارت رستوران ها پیشرو بوده است اما بارباری نیز در سال گذشته مثل صرافی فرانسوی برادر بزرگ خوشتیپ شما، به سرعت پیشرفت نموده است. با این تفاوت که اینجا صرافی بربری هاست، منوی آن هم پر از سس تن هاریسا، زیره، بادمجان و حلوا است. تمام میزها روبه روی آشپزخانه اوپن و گرد اینجا قرار گرفته است و در نتیجه شما می توانید جادویی که اتفاق می افتد را از نزدیک ببینید. شما نان های تازه ای را می بینید که به داخل و بیرون تنور پرواز می نمایند و در حالیکه وعده غذایی سبک شما هم روی سیخ های روباتا در حال آماده شدن است. انتظار برای آن هم، چشیدن آن را خوشمزه تر می نماید.

بائو فیتزروویا

کلوچه های فلافی کلود برگشتند و این بار همراه با تعدادی از دوستان خوشمزه تایوانی خود آمده اند. دومین رستوران دائمی تیم بائو، ذرت های شیرین فوق العاده ای را در روغن غنی گاوی، جگر اردک با فلفل و سیر و سس سوی (Soy) ارائه می نماید که میزان ای برابر با زرده یک تخم مرغ دارد. واضح است که شما باید هرچقدر که می توانید کلوچه های بائو سفارش دهید تا بتوانید سیر شوید، البته منوی اینجا هیچ غذای بدی ندارد پس هرچه دلتان می خواهد سفارش دهید. و با همان ولعی غذای تان را میل کنید که عکس مرد روی لوگوی این رستوران دارد.

بابابوم

کباب های بابابوم بدون چربی و کاملا نرم هستند که واقعا نباید طرز تهیه و مواد اولیه آن ها لو برود، پس فقط به نام آن ها بسنده می کنیم. شما سالادهای تازه و گیاهی را می توانید سفارش دهید که روی نان سنگک ایرانی همراه با گوشت مورد علاقه شما سرو می گردد؛ گوشت بز آدانایی مطمئنا تجربه منحصر به فردی برای شما خواهد بود. فضا روشن و دلپذیر است، غذاها عالی است. مارگاریتاهای سرد خوشمزه تر از آن چیزی است که به نظر می رسند. کلافام واقعا خوش شانس بوده است که چنین غذاخوری دارد.

غذاخوری تا تا

چه کسی فکر می کرد غذاهای پرتغالی و چینی می تواند چنین فوق العاده ظاهر گردد؟ ژیونگ منگ و آنا گونکالوز، عجیب ترین غذاهایی که در بازار خیابان دروید تهیه می گردد و ظاهری عالی دارد، صرف غذا در اینجا را به حس و حالی شبیه به کافه دالستون در ماه ها ژوئن تبدیل می نماید. حتما وعده های با برنج آن را که همراه با گوشت خوک ایبریایی، اختاپوس ها بزرگ، توفوی آب نمک شده یا هر گنجینه دیگری که سرآشپز در آن روز سرو می نماید، امتحان کنید.

کلیپ استون

این رستوران پورتلندی که فضایی کمتر رسمی دارد، با منوی به وسوسه انگیزی منوی خواهر بزرگترش سال جاری یک ستاره میشلن دریافت کرد. اینجا قیمت های ارزان تری دارد و برای شنبه منوی نیم چاشت دارد. خودتان را برای غذاهای فصلی مثل حلزون های جزیره مال با عدس های پوی (Puy)، کره قهوه ای و شوید آماده کنید و حتما برای دسر پودینگ هم جا بگذارید.

هانی اند ناموک

برای مدت ها به نظر می رسید ایتمار و ساریت، تیم زن و شوهر اداره نماینده کافه رستوران Honey Co قرار است در همان رستوران کوچک ولی زیبا کار نمایند. که واقعا عذاب بود چون شما باید مدت ها پیش رزرو آنجا را انجام می دادید و کوسن های آن را برای نشستن در آنجا با دیگر افراد غریبه یا آشنا شریک می شدید. پس لندن با آغوشی باز و شکم های خالی، شعبه دوم رستوران آن ها، هانی اند ناموکرا پذیرا شد.هانی اند ناموک، مزی های (Mezze) عالی تر، گوشت های پخته شده در فر بیشتر و با ادویه های زیاد در کنار آن، کیک پنیری های بیشتری که قطعا برترین در دنیا است، غذاهای بیشتری که با عسل درست شده است را برای اینجا به همراه آورد.

چیک ان سورز

موارد کمی برای خاتمه دادن به این فهرست وجود دارد، ولی چیک ان سورز در تقاطع سون دایالز با وجود داشتن منویی دقیقا مشابه کافه رستوران دالستون برترین گزینه برای ذکر کردن بود. غذاهایی که اینجا ارائه می گردد، برترین مرغ سوخاری های لندن است. بادمجان سچوان آن ترد، لذیذ و خوشمزه است و سالاد کلم آن با زنجبیل میسومایو یک داروی واقعی است و حالا شما می توانید قبل از رفتن به تئاتر، بعد از نوشیدن در بارهای خیابان آکسفورد یا اصلا هر زمانی که با شکم گشنه در مرکز لندن بودید برای صرف غذا به اینجا بروید.

منبع: همگردی

به "برترین رستوران های لندن سال 2016، لذت غذا در کنار معماری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های لندن سال 2016، لذت غذا در کنار معماری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید