کولاکوویچ: ایران جزئی از قلب من است

به گزارش وبلاگ افرا، سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال ایران گفت: خوشحالم که به جمع شش تیم پایانی لیگ ملت ها صعود کردیم. ایران جزئی از قلب من است و امیدوارم در ادامه هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

کولاکوویچ: ایران جزئی از قلب من است

به گزارش وبلاگ افرا، ایگور کولاکوویچ در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل صربستان گفت: خوشحالم که بازیکنانم جنگیدند و با فزونی مقابل صربستان نگذاشتند کار برای صعود به فینال لیگ ملت های والیبال 2019 به نتایج بازی های دیگر بستگی داشته باشد. کار سختی مقابل صربستان داشتیم اما در خاتمه جواز حضور در شیکاگو را کسب کردیم.

او در خصوص باخت مقابل فرانسه و به تأخیر افتادن صعود ایران نیز گفت: به دلیل اشتباه سایت فدراسیون که ایران را صعود نموده اظهار داشت، بازیکنانم مقابل فرانسه از راستا خود که جنگندگی است دور شده بودند و کار سختی بود که در آن بازی آن ها به راستا اصلی بازگردانیم. با این حال خوشحالم که با شکست دادن صربستان در یک بازی سخت، به جمع شش تیم خاتمهی صعود کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص ترکیب ملی پوشان برای دو بازی باقیمانده نیز گفت: همه بازیکنان ما شایستگی بازی کردن را دارند و بعد از این بازی سخت مقابل صربستان این نفرات باید استراحت نمایند. ایران جزئی از قلب من است و امیدوارم در ادامه راه هم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کولاکوویچ: ایران جزئی از قلب من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: ایران جزئی از قلب من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید