بازیکنان با هیجان بالا و تجربه کم ظاهر شدند

به گزارش وبلاگ افرا، غلامرضا مومنی مقدم گفت: در بازی با بحرین بازیکنان با هیجان بالا و تجربه کم ظاهر شدند.

بازیکنان با هیجان بالا و تجربه کم ظاهر شدند

غلامرضا مومنی مقدم پس از مسابقه ایران و بحرین در جام کنفدراسیون مردان آسیا گفت: فکر می کنم بازی امروز تجربه بسیار خوبی برای بچه ها بود چرا که با تیم بزرگسالان بحرین که تیمی متمایزتر و متفاوت تر از سال های گذشته است، بازی کردیم.

وی توضیح داد: به جرات می گویم این تیم بحرین یکی از مدعیان قهرمانی در این مسابقات است. در این بازی، بازیکنان ایران با هیجان بسیار بالا و تجربه کم ظاهر شدند و نکاتی که کادرفنی بررسی نموده بود را متاسفانه در زمین انجام ندادند و تیم بحرین بهتر از ایران بازی کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ادامه داد: برای کسب تجربه به این رقابت ها آمده ایم و از این باخت هم می گردد تجربه خوبی گرفت و هدف اصلی تیم بازی های خوب و کسب نتیجه در مسابقات جوانان آسیا خواهد بود.

وی درباره بازی فردا مقابل تیم قدرتمند چین گفت: چین با ترکیب کامل لیگ ملت ها در این تورنمنت حضور پیدا نموده و فکر می کنم ای وی سی کاپ آخرین مسابقات آسیا در امسال باشد، بنابراین تیم هایی مثل چین، کره جنوبی و حتی ژاپن که با ترکیب اصلی به این رقابت ها آمده اند در پی سکو و مدال هستند. کوشش تیم ایران این هست که مقابل تیم پرمهره چین بازی خوبی را به نمایش بگذارد و بچه ها از این بازی هم تجربه کسب نمایند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران امروز (پنج شنبه 20 مرداد) در شروع مرحله دوم رقابت های جام کنفدراسیون مردان آسیا به مصاف بحرین رفت و سه بر یک مغلوب این تیم شد.

وبلاگ افرا ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازیکنان با هیجان بالا و تجربه کم ظاهر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان با هیجان بالا و تجربه کم ظاهر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید