حضور ایران در لیگ جهانی والیبال برای هفت سال آینده تضمین شد

به گزارش وبلاگ افرا، لیگ جهانی والیبال در سال 1990 به عنوان بخشی از یک برنامهٔ بازاریابی در این رشته ورزشی راه اندازی شد تا نشان متمایزی از فعالیت های فدراسیون جهانی در اواخر قرن بیستم باشد.فدراسیون جهانی والیبال برای برگزاری بیست و نهمین دوره این رقابت ها در سال 2018 تغییرات عمده ای لحاظ نموده که برگزاری سطح یک این رقابتها با حضور 16 تیم در دو گروه مردان و زنان از جمله این تغییرات است.

حضور ایران در لیگ جهانی والیبال برای هفت سال آینده تضمین شد

بر اساس دستورالعمل جدید 12 کشور از این تعداد، حضورشان در هفت سال آینده تضمین شده و چهار کشور دیگر که برای سال 2018 انتخاب شدند، احتمال تغییر بر اساس عملکرد در هر سال خواهند داشت.

در رقابت های لیگ جهانی جدید والیبال و در گروه مردان تیم های برزیل، ایران، چین، ایتالیا، لهستان، صربستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، آلمان، روسیه و آرژانتین حضورشان در این رقابتها برای هفت سال آینده از سوی فدراسیون جهانی تضمین شده و تیم های استرالیا، کره جنوبی، کانادا و بلغارستان در رقابت های 2018 شرکت می نمایند و در گروهِ چهار تیم متغیر این رقابت ها هستند.

همچنین در مسابقات گروه زنان نیز که از سال 2018 تغییر نام خواهد داد و همانند مسابقات مردان با نام لیگ جهانی جدید والیبال پیگیری خواهد شد، تیم های برزیل، ایتالیا، آمریکا، چین، صربستان، کره جنوبی، هلند، تایلند، آلمان، ترکیه، ژاپن و روسیه تضمین هفت ساله برای حضور دارند. ضمن آنکه تیم های آرژانتین، جمهوری چک، بلژیک و لهستان در گروه متغیرها قرار می گیرند.

امکان برنامه ریزی بلند مدت کشورها برای بازاریابی و جذب حامیان اقتصادی یکی از دلایل فدراسیون جهانی والیبال برای این تصمیم است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور ایران در لیگ جهانی والیبال برای هفت سال آینده تضمین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور ایران در لیگ جهانی والیبال برای هفت سال آینده تضمین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید