خبرنگاران وبینار روئینگ برای آسیا با هدف ارتقا دانش مربیان برگزار گشت

به گزارش وبلاگ افرا، تهران- خبرنگاران- رییس فدراسیون قایقرانی گفت: هدف از برگزاری وبینار بین المللی روئینگ برای آسیا، ارتقا دانش مدیران و مربیان داخلی و نزدیک کردن کشورهای غرب آسیا به چین و کره جنوبی بود.

خبرنگاران وبینار روئینگ برای آسیا با هدف ارتقا دانش مربیان برگزار گشت

علیرضا سهرابیان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ افرا ضمن اشاره به دوره های مختلف برگزار شده توسط فدراسیون قایقرانی گفت: چندی پیش یک دوره بازآموزی با حضور بیش از هزار و 700 نفر برگزار کردیم که مورد تقدیر فدراسیون جهانی قرار گرفت. لذا برای ادامه تقویت دانش مربیان و مدیران فدراسیون و برخی از کشورهای غرب آسیا درخواست دوره وبینار روئینگ برای آسیا دادیم که مورد موافقت قرار گرفت.

او ادامه داد: بخشی از سهمیه حضور در این وبینار را به افراد داخلی و بخش دیگر آن را به کشورهای غرب آسیا اختصاص دادیم. شرط حضور کارشناسان و مربیان داخلی داشتن تسلط به زبان انگلیسی بود. همچنین در بخش آسیایی کشورهای هند، فیلیپین، تایلند، کویت، عربستان مالزی، پاکستان و سنگاپور حضور داشتند. از قاره آفریقا نیز کشور مصر حضور داشت. نمایندگان ایتالیا، هلند، لهستان و آلمان از اروپا نیز در این وبینار حضور داشتند.

وی با اشاره به ابراز رضایت شرکت کنندگان در این وبینار اضافه نمود: تلاش ما این است که این وبینار، آغاز راهی برای کلاس های بعدی باشد. امیدواریم در بخش آب های آرام نیز بتوانیم چنین کلاس باکیفیتی برگزار کنیم.

سهرابیان ادامه داد: توسعه روئینگ در ایران و آسیا هدف نخست ما بود. داشته های ما در این زمینه کم بود لذا برای بروز کردن علم آنان چنین کلاسی برگزار گشت. نزدیک کردن کشورهای غرب آسیا به چین و کره نیز یک هدف دیگر بود. همچنین ثابت کردیم که با استفاده از علم روز قدرت برگزاری وبینارهای زیادی را داریم.

رییس فدراسیون قایقرانی در تفاوت کلاس حضوری با وبینارهای گفت: اگر کرونا نبود و این کلاس به صورت حضوری برگزاری می شد امکان دعوت از مهمانان زیاد به خاطر محدودیت ها نبود و همچنین هزینه اسکان و دیگر کارهای مهمانان بر عهده فدراسیون بود. استفاده از دانش روز برای برگزاری وبینار تمرینی برای برگزاری جلسات دیگر است که در آینده توسط فدراسیون قایقرانی برگزار خواهد شد.

وبینار بین المللی روئینگ برای آسیا با شرکت مربیان 15 کشور و تدریس اساتید فدراسیون جهانی روئینگ برگزار گشت. در این دوره مربیانی از کشورهای هند، مالزی، فیلیپین، پاکستان، عربستان، کویت، سنگاپور، تایلند، ایتالیا، هلند، لهستان، اسپانیا، مصر، آلمان و ایران حضور داشتند.

مدرسان این دوره پائول تامسون از استرالیا مدرس فدراسیون جهانی و سرمربی تیم ملی چین، فای هو از هنگ کنگ نائب رئیس کنفدراسیون روئینگ آسیا و نایب رییس کمیته ملی المپیک هنگ کنگ، محمدعلی قرائت رییس کمیته آموزش فدراسیون قایقرانی بودند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران وبینار روئینگ برای آسیا با هدف ارتقا دانش مربیان برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وبینار روئینگ برای آسیا با هدف ارتقا دانش مربیان برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید