زمان مناسبی برای انتقاد از ایگور نیست، فعلا باید حمایت کرد

به گزارش وبلاگ افرا، محمدرضا دامغانی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره بازی های هفته چهارم تیم ملی در رقابت های لیگ ملت های والیبال گفت: با توجه به ترافیک بازیکنان در سه هفته گذشته به طور مداوم از 8 بازیکن استفاده شد. ایگور مربی نتیجه گرایی است اما در بازی برابر فرانسه با توجه به فشارهایی که بر روی او بود پس از 7-6 بازی که نتیجه کسب کرد به بازیکنان اصلی استراحت داد.

زمان مناسبی برای انتقاد از ایگور نیست، فعلا باید حمایت کرد

کارشناس والیبال تاکید نمود: در بازی با پرتغال و استرالیا فشاری بر روی بازیکنان نبود اما بازی با فرانسه محک جدی بود. نسبت به ادوار گذشته تیم ملی تا به امروز بهتر بازی نموده است. هفته پنجم سرنوشت ساز خواهد بود. پس از چهار هفته رقابت بازیکنان خسته اند و در حال حاضر زمان مناسبی برای فشار بر روی سرمربی تیم ملی نیست.

وی خاطر نشان کرد: مقابل فرانسه می توانستیم پیروز شویم اما نمی دانیم که ایگور چه تفکری داشت.ای کاش در بازی های سبک تر از ترکیب جوان استفاده می کرد و در برابر فرانسه ترکیب اصلی را می چید تا با ضریب اطمینان بالا به مرحله نهایی رقابت ها صعود می کردیم اما تا به امروز نیز نتایج راضی کننده است.

دامغانی در ادامه درباره بازی های هفته پنجم گفت: طبق اطلاعات موجود تیم های حاضر در بلغارستان از ترکیب اصلی خود استفاده نخواهند کرد. تقریباً صعود بلغارستان در صورت کسب هر سه پیروزی، به مرحله نهایی ممکن نیست. با توجه به میزبانی آمریکا، صعود این تیم به همراه تیم های برزیل، روسیه و ایران به مرحله نهایی تقریباً قطعی است و از میان تیم های لهستان، صربستان و ایتالیا باید دید چه تیمی به مرحله نهایی راه پیدا می نماید.

کارشناس والیبال درباره دیدار با آمریکا گفت: بازی با آمریکا همواره شرایط خاص خود را دارد و این بازی از سایر بازی ها متفاوت تر است. امیدوارم با امتیاز بالا به مرحله نهایی صعود کنیم.

محمدرضا دامغانی در سرانجام گفت: باز هم تکرار می کنم، هیچیک ازما به اندازه ایگور کولاکوویچ از جو حاکم بر تیم ملی، مصدومیت ها و شرایط روحی بازیکنان خبر نداریم. به عنوان یک ایرانی وظیفه داریم از تیم ملی حمایت کنیم در حال حاضر زمان مناسبی برای انتقاد از سرمربی نیست. حمایت کنیم تا خستگی بر تن بازیکنان باقی نماند و با روحیه بالا به مرحله نهایی صعود تا در این مرحله نتایج تاریخی برای والیبال رقم بخورد.

به گزارش وبلاگ افرا، تیم ملی والیبال ایران در هفته پنجم رقابت های لیگ ملت ها با تیم های بلغارستان، صربستان و آمریکا همگروه است. ملی پوشان که با 10 پیروزی و 30 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند برای صعود به مرحله نهایی تنها به یک پیروزی احتیاج دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زمان مناسبی برای انتقاد از ایگور نیست، فعلا باید حمایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان مناسبی برای انتقاد از ایگور نیست، فعلا باید حمایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید