نیویورک کانون شیوع کرونا در آمریکا

به گزارش وبلاگ افرا، نشریه هیل طی گزارشی تاکید نمود که برطرف محدودیت ها در ایالت نیویورک عامل اوج گیری مجدد ویروس کرونا در آمریکا است.

نیویورک کانون شیوع کرونا در آمریکا

به گزارش به نقل از هیل، براساس آنالیز های علمی، مسافرانی که در پی کاهش سخت گیری های سراسری در آمریکا، نیویورک را به مقصد نقاط مختلف این کشور ترک نموده اند، احتمالا عامل موج دوم شیوع ویروس هستند.

روزنامه نیویورک تایمز روز پنج شنبه گزارش داد که براساس تحقیقات، شیوع ویروس کرونا در آمریکا عمدتا به خاطر بیمارانی بوده که نیویورک را ترک نموده و به نقاط مختلف این کشور مسافرت نموده اند. این مسافرت ها پیش از اعمال قواعد سخت گیرانه عبور و مرور بوده است.

کریستیان اندرسن، استاد میکروبیولوژی و ایمونولوژی به نیویورک تایمز گفت: اکنون مطمئن هستیم که عامل شیوع سراسری ویروس کرونا در آمریکا، ایالت نیویورک بوده و ویروس از این نقطه منتشر شده است.وی در این باره اضافه نمود بین 60 تا 65 درصد از موارد ویروس کرونا در آمریکا طی ماه جاری ریشه در ایالت نیویورک دارد.

ایالت نیویورک در اواخر ماه مارس دستورالعمل های سخت گیرانه در رفت وآمد را تصویب کرد، اما مقامات ایالتی در این رابطه بسیار کند عمل نموده و نتوانستند مانع از شیوع گسترده کرونا در این ایالت شوند، مقامات ایالت نیویورک در همین رابطه مورد انتقاد جدی قرار گرفتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نیویورک کانون شیوع کرونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیویورک کانون شیوع کرونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید