زمان بازگشایی دفاتر مایکروسافت معین شد

به گزارش وبلاگ افرا، شرکت مایکروسافت خاطرنشان کرد که در 28 فوریه دفاتر این شرکت در آمریکا باز خواهند شد.

زمان بازگشایی دفاتر مایکروسافت معین شد

وبلاگ افرا - مایکروسافت میخواهد در 28 فوریه دفاتر خود را در استان واشنگتن، جایی که مقر آن است، به طور کامل بازگشایی کند. برنامه های بازگشایی این شرکت بار ها در سال 2021 تغییر کرد و در سپتامبر به تعویق افتاد، اما اکنون مایکروسافت یک تاریخ قطعی برای بازگشایی را بیان کرد.

به گزارش theverge، کریس کاپوسلا، معاون اجرایی و مدیر بازاریابی مایکروسافت می گوید: نرخ بالای واکسیناسیون در کینگ کانتی و بعلاوه کاهش بستری شدگان در بیمارستان و مرگ و میر، ما را قادر می سازد تا دفاتر را بازگشایی کنیم. با این حال، مایکروسافت بیان کرد الزامی برای بازگشت کارمندان به دفتر ندارد.

به گفته کاپوسلا کارمندان از 28 فوریه 30 روز فرصت خواهند داشت تا روال کار های روزمره خود را اصلاح نمایند و اولویت های کاری را که با مدیرانشان توافق نموده اند، اتخاذ نمایند. کاپوسلا اضافه کرد: دفاتر Bay Area این شرکت در کالیفرنیا به طور مشابه در 28 فوریه بازگشایی خواهند شد و ما پیش بینی می کنیم که بسیاری از مکان های دیگر ما در آمرکیا همانطور که شرایط اجازه می دهد، از این فرایند پیروی نمایند.

در هفته های اخیر، سایر شرکت های فناوری نیز برنامه های اداری خود را تنظیم نموده اند. متا قرار است دفاتر خود را در 28 مارس بازگشایی کند و کارمندان برای بازگشت به دفتر باید دوز یادآور واکسن کرونا را دریافت نمایند. بعلاوه کارمندان اپل برای ورود به محل کار باید مدرکی مبنی بر دوز یادآور واکسن را به همراه داشته باشند یا آزمایش های منفی را ارائه دهند. گوگل در ماه دسامبر بیان کرد که منتظر آنالیز شرایط است تا تاریخ بازگشایی دفاترش را اعلام کند.

بیشتر بخوانید

وبلاگ افرا فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "زمان بازگشایی دفاتر مایکروسافت معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بازگشایی دفاتر مایکروسافت معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید