عذر بدتر از گناه شرکت ارسال کالا، نظارتی بر عملکرد کارکنان این شرکت نیست؟

به گزارش وبلاگ افرا، بعد از انتشار ویدئویی از حمل بار به صورت غیراصولی در فضای مجازی، مدیریت این شرکت واکنشی به این موضوع نشان داده است.

عذر بدتر از گناه شرکت ارسال کالا، نظارتی بر عملکرد کارکنان این شرکت نیست؟

آقای مهرداد فاخر، مدیرعامل شرکت تیباکس در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: متاسفانه اخیرا ویدئویی از یک رفتار غیرحرفه ای و غیراخلاقی در یکی از شعبه های تابعه منتشر شده که دل تمامی اعضای خانواده بزرگ این شرکت را به درد آورده است.

او می نویسد: بنابراین از طرف خودم و همچنین به نمایندگی از تمامی دوستان و همراهان این خطای غیرقابل بخشش را محکوم می کنم و ضمن عذرخواهی از مخاطبان به اطلاع شما می رسانم که براساس آیین نامه های انضباطی، شدیدترین برخورد سازمانی با خاطیان اجرا شده و پرونده این شعبه در کمیته لغو در حال بررسی است که نتیجه آن به محض تایید به اطلاع شما خواهد رسید.

همچنین از همین جا، مراتب تشکر و قدردانی خودم و تمامی اعضا را به شما مردم آگاه و همراه اعلام می دارم. گفته می شود که بروز یک خطا در یک سازمان بزرگ امکان پذیر و بخشودنی است اما ما همواره و همواره خود را از این قاعده جدا می داند و حتی بروز یک اشتباه و خطا در حفظ امانت و اعتماد مخاطبانش را برنمی تابد. کدورت و آزردگی شما و هشدارها و پیام هایی که به هر طریق به شخص من و همراهانم رسید، مهر تاییدی بر حساسیت و نظارت شما بر کیفیت خدمات است. این مجموعه، این مهم را که مخاطبانش حتی یک خطا را از سمت ما برنمی تابند.

از دیروز ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان دهنده حمل خلاف اصول حرفه ای و خارج از چارچوب استاندارد است.

وبلاگ افرا اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عذر بدتر از گناه شرکت ارسال کالا، نظارتی بر عملکرد کارکنان این شرکت نیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذر بدتر از گناه شرکت ارسال کالا، نظارتی بر عملکرد کارکنان این شرکت نیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید