زباله های طوفان پاکسازی نهایی می گردد

به گزارش وبلاگ افرا، شهرداری اتاوا از ساکنانی که هنوز نخاله های به جامانده از طوفان 21 می را در اطراف خود دارند، خواسته است که تا قبل از سرانجام هفته آینده، همه این نخاله ها را نزدیک پیاده رو جمع نمایند.

زباله های طوفان پاکسازی نهایی می گردد

به گزارش وبلاگ افرا ، شهرداری از زمان طوفان آخر هفته طولانی ماه می که سراسر اتاوا را به هم ریخت، مشغول جمع آوری زباله های طوفان بوده است، اما مقامات هشدار داده اند که این کار زمان بر است و حالا آن موقع به سر رسیده است.

شهرداری گفته است: قبل از آدینه آینده، ساکنانی که هنوز بقایای درختان و زباله های ارگانیک دیگر در املاکشان به جای مانده است، باید آنها را در حاشیه پیاده رو قرار بدهند اما حواسشان باشد که داخل خیابان، پیاده رو یا شیر آتش نشانی نباشد.

انتظار می رود که پاکسازی طوفان 21 می ده ها میلیون دلار هزینه داشته باشد. شرکت برق اتاوا (Hydro Ottawa) گفت که هزینه های آنها فقط برای اتصال مجدد 180 هزار مشترک در حدود 30 میلیون دلار است.

شهرداری گفته که بعد از 24 ژوئن، زباله هایی که به جای مانده اند، باید میزان مناسبی داشته باشند تا موقع جمع آوری هفتگی برگ ها و زباله های حیاط ها برده شوند.

شاخه ها را می توان با استفاده از طناب بست و یک جا جمع کرد. شاخه های تک باید کمتر از 10 سانتی متر قطر داشته باشند.

بسته ها باید کمتر از 1.2 متر طول و 60 سانتی متر عرض داشته باشند.

شاخه های کوچکتر را می توان در کیسه های کاغذی و زباله های حیاط قرار داد.

زباله های بزرگ تر مرتبط با طوفان تا شنبه، 25 ژوئن، به صورت رایگان در مرکز زباله Trail Road، واقع در خیابان 4475 Trail پذیرفته می گردد.

منبع: خبرکانادا

به "زباله های طوفان پاکسازی نهایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زباله های طوفان پاکسازی نهایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید