دستگیری سارقان لوازم خودرو با اعتراف به 30 فقره سرقت در کرج

به گزارش وبلاگ افرا، فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارقان لوازم خودرو با اعتراف به 30 فقره سرقت در منطقه دهقان ویلا خبر داد.

دستگیری سارقان لوازم خودرو با اعتراف به 30 فقره سرقت در کرج

به گزارش گروه حوادث وبلاگ افرا و به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین از البرز؛ سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری 46 دهقان ویلا در حین ماموریت 2 نفر را که در حال تخریب در خودروی پارک شده در کنار خیابان بودند را مشاهده کردند که بلافاصله به آن ها نزدیک شدند اما نامبردگان که قصد فرار داشتند با سرعت عمل ماموران، دستگیر شدند.

وی گفت: در بازرسی از متهمان دستگیر شده، تعدادی لوازم خودرو شامل ضبط و باند، لوازم موتوری، ابزار آلات و یک قبضه چاقو کشف شد.

سرهنگ گودرزی اضافه نمود: متهمان در تحقیقات اولیه اذعان کردند که تا کنون اقدام به 30 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در مناطقی از دهقان ویلا کرده و اموال مسروقه را به یک نفر مالخر فروختند که با تلاش ماموران دستگیر شد.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از محل اختفا مالخر دستگیر شده انواع لوازم سرقتی شامل یک هزار متر کابل فشار قوی، رینگ و لاستیک خودرو، ضبط و باند خودرو، ابزار آلات، انواع گوشی های تلفن همراه، انواع لوازم خانگی و دوچرخه کشف شد.

وی بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: جام جم آنلاین

به "دستگیری سارقان لوازم خودرو با اعتراف به 30 فقره سرقت در کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارقان لوازم خودرو با اعتراف به 30 فقره سرقت در کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید