تصاویر ، دانگ فنگ ایران خودرو در راه بازار ، قیمت این سدان چینی چند است؟

به گزارش وبلاگ افرا، آئولوس یی شوئن با موتور 1.5 لیتری توربوشارژر در دو تیپ فنی قابل سفارش خواهد بود.

تصاویر ، دانگ فنگ ایران خودرو در راه بازار ، قیمت این سدان چینی چند است؟

به گزارش وبلاگ افرا به نقل از گجت نیوز، گروه خودروسازی ایران خودرو طی قراردادی با گروه دانگ فنگ و برند آئولوس میخواهد سدان یی شوئن را مونتاژ و به بازار ایران عرضه کند. در ادامه با مشخصات و امکانات خودرو دانگ فنگ آئولوس یی شوئن به عنوان محصول تازه ایران خودرو آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی

برند چینی آئولوس سدان یی شوئن را با موتورهای مختلفی در بازارهای هدف به فروش می رساند، اما به احتمال زیاد ایران خودرو آن را با موتور 1.5 لیتری توربوشارژر مونتاژ و به بازار ایران عرضه خواهد نمود. آئولوس یی شوئن با موتور 1.5 لیتری توربوشارژر در دو تیپ فنی قابل سفارش خواهد بود.

نسخه اول این پیشرانه می تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر و نسخه دوم نیز قدرتی برابر با 197 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از هر دو مدل به وسیله گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل می گردد. به نظر می رسد ایران خودرو مدل قدرتمندتر یعنی نسخه 197 اسب بخاری را به ایران خواهد آورد.

این سدان چینی در نسخه 197 اسب بخاری می تواند ظرف مدت 9.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر برساعت دست پیدا کند. ضمن اینکه مصرف سوخت آن نیز به ازای هر 100 کیلومتر کمتر از 7.5 لیتر خواهد بود. این خودرو دارای 1232 کیلوگرم وزن و 2680 میلی متر فاصله محوری بوده و با چنین ارقامی در سطح خودروهای فونیکس آریزو 6 پرو، آریزو 5 تازه و بهمن رسیپکت پرایم جای می گیرد.

امکانات رفاهی و ایمنی

طبق شنیده ها، ایران خودرو آئولوس یی شوئن را در قالب یک محصول لوکس همچون هایما 8S مونتاژ و به بازار ایران عرضه خواهد نمود. از این رو این سدان چینی به امکانات رفاهی و ایمنی متعددی مجهز خواهد بود.

از امکانات آئولوس یی شوئن می توان به سامانه کنترل آغاز حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سنسور نور، ترمز پارک برقی و اتوهلد، استارت دکمه ای، 6 کیسه هوای ده نقطه ای، فناوری LED چراغ ها، اسپویلر و دیفیوزر عقب، سانروف، جلو آمپر دیجیتال، تهویه اتوماتیک با پاکسازی هوای کابین، کروز کنترل، سامانه اخطار برخورد از جلو، رادار خطی، رادار نقطه کور، دوربین 360 درجه، فرمان کمکی برقی، صندلی های برقی جلو با گرمکن، پشتی یکپارچه صندلی های جلو، تریم داخلی چرم و پارچه اشاره نمود.

قیمت دانگ فنگ آئولوس یی شوئن

آئولوس یی شوئن در بالاترین مدل خود با قیمت 12 هزار و 400 دلار در بازارهای جهانی به فروش می رسد. در واقع این خودرو از لحاظ قیمت جهانی در سطح آریزو 6 پرو و ریسپکت پرایم قرار داشته و به احتمال زیاد با قیمت مشابه بهمن ریسپکت روانه بازار ایران خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، دانگ فنگ ایران خودرو در راه بازار ، قیمت این سدان چینی چند است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، دانگ فنگ ایران خودرو در راه بازار ، قیمت این سدان چینی چند است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید