(جدول) قیمت قطعی آپارتمان در منطقه 9 و 10

به گزارش وبلاگ افرا، از هر پنج معامله آپارتمان مسکونی که در مدت سپری شده از مهر ماه در یکی از دو منطقه 9 و 10 مرکز اجرا شده، یکی نوساز یا حداکثر یکی، دو سال ساخت بوده است.

(جدول) قیمت قطعی آپارتمان در منطقه 9 و 10

به گزارش دنیای اقتصاد، بررسی آخرین شرایط معاملات قطعی اجرا شده در مهر ماه نشان می دهد در دو منطقه 9 و 10 که روی مرز تقسیم تهران به دو نیمه شمالی و جنوبی واقع شده اند و به لحاظ قیمتی در دسته منطقه ها قیمت مناسب می گنجند، طی این مدت حدود 680 معامله اجرا شده که از این تعداد 140 مورد نوساز و کلیدنخورده یا حداکثر یکی، دو سال ساخت بوده است. این شرایط در مقایسه با برخی دیگر از محله های شهر به ویژه محله های میانه نیمه شمالی تهران و برخی محله های لوکس نشان دهنده تمایل بیشتر سازنده ها به فروش آپارتمان های تکمیل شده در منطقه ها مذکور است که خود منعکس کننده وجود تقاضا برای خرید املاک نوساز در این منطقه ها است.

در واقع در منطقه ها میانه و لوکس به دلیل فاصله زیاد بودجه خریداران با سطح قیمت ها، تقاضا برای خرید املاک نوساز هم به شدت کاهش یافته و در مقابل سازنده ها هم تمایلی به عرضه به هر قیمت ممکن نشان نمی دهند، در نتیجه سهم آپارتمان های نوساز از کل معاملات در این منطقه ها طی ماه های اخیر بسیار محدود بوده است. اما در مقابل 20 درصد از معاملات اجرا شده در منطقه ها 9 و 10 زیر سه سال ساخت بوده اند.

دامنه قیمت آپارتمان های نوساز فروش رفته در این منطقه ها هم در طول مهر ماه بین حدود 16 تا 28 میلیون تومان به ازای هر مترمربع در محله های مختلف متغیر بوده است. محله سلسبیل واقع در منطقه 10 را هم می توان پرمعامله ترین محله در این محدوده از شهر طی ماهی که گذشت معرفی کرد که عمده آپارتمان های نوساز آن به بهای مترمربعی 23 تا 26 میلیون تومان معامله شده اند.

منبع: فرارو

به "(جدول) قیمت قطعی آپارتمان در منطقه 9 و 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(جدول) قیمت قطعی آپارتمان در منطقه 9 و 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید