بهترین هدایای تکنولوژیک متناسب با جیب شما

به گزارش وبلاگ افرا، روزنامه شهروند - مهرنوش گرکانی: اگر به دنبال یک هدیه برای یک تکنیسین یا خوره تکنولوژی هستید، می دانید باید چه کار کنید؟ چه چیزی برایش مناسب است؟ ما مجموعه ای از بهترین اسباب بازی ها و وسایلی که می توانید هدیه بدهید را جمع کرده ایم و برای کمک به شما برای تصمیم گیری آنها را سازماندهی کردیم. بودجه خود را تنظیم کنید و از خودتان بپرسید که واقعا چه کسی دوست دارد این هدایا را دریافت کند.

بهترین هدایای تکنولوژیک متناسب با جیب شما

کمتر از 400 هزار تومان: قاب موبایل Peel

Peel قاب های فوق العاده ای برای گوشی های هوشمند دارد. اگر دوست تان آیفون دارد، می توانید برای او یک قاب آیفون Peel بخرید. این قاب ها به طوری باریک هستند که شما فکر نمی کنید که یک قاب روی گوشی وصل است. این قاب ها شفاف هستند و هیچ نام تجاری روی آنها درج نشده و برای تمام رنگ های آیفون موجود است حتی برای گوشی های دیگری مثل Google Pixel 2 و Samsung Galaxy S8 و Note8 نیز قاب های مناسبی دارد. قاب های Peel از گوشی به خوبی محافظت می کند. فقط باید حواستان باشد آن را به درستی روی موبایل تان جا بیندازید.

  • قیمت حدودی:

    230 تا 260 هزار تومان

کمتر از 400 هزار تومان: پاوربانک STK با قدرت 5K

این یک ابزار عالی برای این است که شما آن را در کیف تان بگذارید تا هیچ وقت نگران شارژ موبایل تان نباشید. حتی شما می توانید آن را با دوست تان هم شریک شوید، چون دو پورت USB دارد و با ظرفیت mAH 5000 قدرت کافی دارد که گوشی هوشمند شما را دوبار به طور کامل شارژ کند. برای هدیه دادن به یک دوست از میان سیاه و سفید و سبز یک رنگ را انتخاب کنید. شاید بخواهید برای خودتان هم یک هدیه بخرید.

  • قیمت حدودی:

    360 تا 400 هزار تومان

کمتر از یک میلیون تومان: Google Home Mini

Google Home Mini یک تکنولوژی هوشمند خانگی است. آن را به صورت بی سیم به اینترنت متصل کنید تا یک دستیار شخصی داشته باشید که می تواند به سوالات شما پاسخ دهد. شما هم می توانید به آن فرمان دهید. این دستیار شخصی برنامه هایی نظیر Spotify را کنترل می کند و از محصولاتی مانند Smart-Thermostats Nest یا Hive، Philips Color Hue و... پشتیبانی می کند. اگر شما یک صفه گوگل نسخه بزرگ تر هم دارید، به این معنی است که با اضافه کردن اتصال به گوگل می توانید قدرت صدا را در اتاق های دیگر هم گسترش دهید.

  • قیمت حدودی:

    430 تا 480 هزار تومان

بیشتر از یک میلیون تومان: پرینتر عکس و ویدئوی LifePrint

این چاپگر عکس هایی با ابعاد 7,6*5 سانتی متر روی کاغذ چسبناک چاپ می کند که می توان گفت یک چاپگر معمولی هم می تواند این کار را انجام دهد، اما آن چه که این پرینتر را از بقیه متمایز می کند، برنامه واقعیت افزوده آن است. شما می توانید یک ویدیو را بچرخانید، یک فریم از آن را چاپ کنید و هنگامی که به عکس نگاه می کنید، به نظر می رسد که به تکه ای از زندگی نگاه می کنید. برای این پرینتر لازم نیست شما جوهر بخرید، جوهر کارتریج آن در کاغذش وجود دارد. پس لازم است تنها کاغذ را داشته باشید تا با آن لحظه های زندگی تان را چاپ کنید.

  • قیمت حدودی:

    یک میلیون و 600 و 50 هزار تومان تا یک میلیون و 900 هزار تومان

زیر یک میلیون تومان: Amazon Fire TV

این جعبه به شما امکان دسترسی به فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را می دهد که البته نباید انتظار داشته باشید فیلم ها و برنامه های تلویزیونی ایران را هم پشتیبانی کند، اما اگر برای دوستی که خیلی اهل فیلم و سریال خارجی است، می خواهید هدیه بخرید، این یک هدیه مناسب است. این دستگاه قابلیت انتقال تصاویر 4K را هم دارد. پس اگر یک تلویزیون 4k UHD دارید، می توانید تصاویری عالی داشته باشید. این دستگاه خود یک میکروفن دارد که شما می توانید با استفاده از آن صدای خود را کنترل کنید. اگر بتوانید این دستگاه را با دیگر دستگاه هایی که آمازون دارد سینک کنید، می توانید یک دستیار همراه داشته باشید و از آن بخواهید تا برایتان کارهایی را انجام دهد، حتی می توانید از آن بخواهید برایتان جوک تعریف کند!

  • قیمت:

    860 تا 900 هزار تومان

بالای یک میلیون تومان: محافظ نشت دود Nest

ممکن است فکر کنید چرا چنین چیزی می تواند یک هدیه مناسب باشد اما اگر کمی با آن آشنا شوید، حتما یکی از آنها را برای خودتان هم لازم می دانید. Nest طراحی زرق و برق داری دارد و به همان میزان که زیباست، خوب کار می کند. فکر کنید از آشپزخانه خارج و مشغول انجام کاری شدید، درصورتی که روی اجاق گاز غذایتان درحال پخت است و بعد از چند دقیقه به کلی آن را فراموش می کنید. اگر Nest در خانه تان باشد، تنها باید نگران گرسنگی تان باشید، چون اگر غذایتان بسوزد، Nest با شما صحبت می کند و اگر هم صدایش را نشنوید، به موبایل تان هشدار می فرستد. خیلی وقت ها سوختن یک غذا روی اجاق گاز باعث آتش سوزی بیشتری شده است و Nest می تواند از رخ دادن چنین کاری جلوگیری کند. Nest حتی می تواند از مرگ احتمالی شما هم جلوگیری کند. فکر کنید در خواب هستید اما اکسیژن اتاق شما به میزان کافی نیست و نمی توانید به راحتی نفس بکشید، Nest به شما هشدار می دهد و آن قدر به طور مداوم زنگ می زند تا شما را از خواب بیدار کند. نگران باتری Nest هم نباشید، اگر شارژش تمام شود، حتما به شما اطلاع می دهد، چون می خواهد به شما کمک کند.

  • قیمت حدودی:

    یک میلیون و 300 هزار تا یک میلیون و 400 هزار تومان
منبع: برترین ها

به "بهترین هدایای تکنولوژیک متناسب با جیب شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هدایای تکنولوژیک متناسب با جیب شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید