اولتیماتوم وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال

به گزارش وبلاگ افرا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی در حاشیه نشست ستاد عالی بازی های آسیایی و پارااسیایی ضمن قدردانی از حضور پرشور جامعه ورزش و جوان در راهپیمایی روز قدس گفت: تصمیم گیری در مورد رشته های ورزشی تیمی و انفرادی اعزامی به بازی ها یکی از مهم ترین بخش های نشست امروز بود.

اولتیماتوم وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال

او اضافه کرد: بر اساس جلسات کارشناسی که با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ها و دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار گردید بنا شد 3 گروه رشته ورزشی به بازی ها اعزام شوند که تا به امروز اعزام 2 گروه قطعی شده و قرار است درباره گروه ورزشی دیگر تصمیم گیری گردد.

سجادی در ادامه یادآور شد: گروه سوم گروهی هستند که شانس مدال آوری کم تری دارند، ولی اعزام آن ها موجب توسعه بعضی رشته های ورزشی خواهد شد که کوشش می کنیم با نگرش توسعه ای این گروه ورزشی نیز اعزام شوند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: قطعی شدن اعزام گروه سوم، محل برگزاری اردوها، پاداش پای سکو، یاری هزینه و حقوق ورزشکاران حاضر در اردو ها با توجه به آنالیز منابع وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از مواردی است که در نشست 9 اردیبهشت تصمیم گیری می گردد.

حمید سجادی جلسه امروز را نشستی پربار و هدفمند دانست و گفت: یکی دیگر از موارد مطرح شده در این نشست تصمیم گیری درخصوص تیم فوتبال به بازی های آسیایی بود. عزیزان ما در کمیته ملی المپیک بلاتکلیف بودند و بر اساس گزارشی که این دوستان ارائه کردند فدراسیون فوتبال در مورد اعزام تیم ملی فوتبال امید هنوز آمادگی خود را اعلام نکرده است.

وی در ادامه با مهم خواندن حضور تیم فوتبال در بازی های آسیایی اضافه کرد: در این خصوص قرار شد که آنالیز های بیش تری صورت گیرد و موضوع مرتبط با فوتبال به وسیله فدراسیون جدی تر پیگیری گردد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که تا نهم اردیبهشت ماه موضوع حضور فوتبال در بازی های آسیایی باید معین تکلیف گردد، شرح داد: در این نشست در مورد حضور فوتبال در بازی های هانگژو دو بحث مطرح شد. عده ای اعتقاد داشتند فوتبال بانوان اعزام گردد و تعدادی از حاضران با اعزام فوتبال آقایان موافق بودند. هم چنین تعدادی نظرشان اعزام دو تیم بانوان و مردان به این رویداد آسیایی است.

او با بیان این که حضور فوتبال در بازی های آسیایی برای ما مهم است، خاطرنشان ساخت: در دی ماه سال جاری مسابقات مهمی را در این رشته در دوحه قطر داریم و هر نوع اتفاق و تصمیم در فوتبال می تواند در نتایج تیمی فوتبال تاثیر گذار باشد.

سجادی در سرانجام با تاکید براینکه هنوز تصمیم قطعی در مورد اعزام تیم فوتبال به بازی های آسیایی گرفته نشده اظهار کرد: تا 9 اردیبهشت باید نظرات اعضا اعلام گردد بنابراین نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و هم نمایندگان المپیک باید مواضع فدراسیون فوتبال را هرچه سریع تر در این خصوص کسب نمایند.

منبع: فرارو

به "اولتیماتوم وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولتیماتوم وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید