انتقاد مدیر تیم های ملی دوومیدانی: اعتبارات فعلی پاسخگو نیست، اگر انتظار مدال آوری دارند، باید بودجه چند برابر گردد

به گزارش وبلاگ افرا، مدیر تیم های ملی دوومیدانی گفت: اعتبارات فعلی جوابگوی دوومیدانی نیست و اگر انتظار این است که ما در میادین بزرگ به مدال های باارزشی دست پیدا کنیم، باید بودجه فدراسیون چند برابر گردد.

انتقاد مدیر تیم های ملی دوومیدانی: اعتبارات فعلی پاسخگو نیست، اگر انتظار مدال آوری دارند، باید بودجه چند برابر گردد

به گزارش وبلاگ افرا و به نقل از فدراسیون دوومیدانی، حمیدرضا فردین پور مدیر تیم های ملی دوومیدانی گفت: به زودی برنامه اردوهای داخلی در امسال برای ورزشکارانی که شانس حضور و کسب مدال در بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی را دارند، اعلام خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه حضور ورزشکاران در مسابقات قهرمانی کشور و جام امام رضا (ع) الزامی است، اضافه کرد: ورزشکارانی که خواهان اعزام به بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هستند، باید در مسابقات قهرمانی کشور و جام امام رضا (ع) شرکت نمایند که این امر یکی از شاخصه های اعزام به این دو رویداد خواهد بود.

فردین پور ادامه داد: بعلاوه ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی باید در تست های آمادگی جسمانی و پیکرسنجی کمیته ملی المپیک در سه نوبت که تاریخ آن متعاقباً به استان ها اعلام خواهد شد، حضور پیدا نموده و نهایتاً با تایید کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی در ترکیب تیم ملی قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: حدنصاب خاصی به وسیله فدراسیون دوومیدانی مشخص نخواهد شد و تنها ملاک اعزام ورزشکاران به بازی های آسیایی یک حدنصاب نخواهد بود و حداقل میانگین سه حدنصاب برتر ورزشکاران در رقابت های امسال (1401) مدنظر قرار خواهد گرفت.

مدیر تیم های ملی عنوان داشت: ورزشکارانی که در نظر دارند با هزینه اسپانسر در مسابقات برون مرزی حضور پیدا نمایند، باید 30 روز قبل از اعزام با اعلام کتبی از سوی هیئت دوومیدانی استان مربوطه فدراسیون را آگاه نمایند تا پس از آنالیز موضوع در کمیته فنی، در صورت تأیید و احساس احتیاج به حضور در مسابقات مدنظر اقدامات لازم انجام گردد.

فردین پور گفت: اعزام ورزشکاران به صورت انفرادی در اردوهای برون مرزی، مدنظر فدراسیون دوومیدانی و کمیته های تخصصی نیست. ورزشکاران و مربیانی که قصد دارند با هزینه اسپانسر و یا هزینه شخصی در اردوهای برون مرزی حضور پیدا نمایند، درخواست آنها در کمیته فنی مورد آنالیز قرار گرفته و پس از تأیید این کمیته مبالغی که به آنها پرداخت خواهد شد، براساس اردوهای داخلی خواهد بود و سایر هزینه ها باید از محل اسپانسر و یا به صورت شخصی پرداخت گردد.

مدیر تیم های ملی توضیح داد: از این پس اعضای کمیته های تخصصی در مسابقات داخلی بر عملکرد ورزشکاران نظارت دقیق تر دارند و در خاتمه هر مسابقه داخلی نفرات برتر هر کمیته به ترتیب اولویت انتخاب خواهند شد و نظرات کمیته ها به فدراسیون اعلام می گردد.

فردین پور در خاتمه گفت: از وزارت ورزش و جوانان و بعلاوه کمیته ملی المپیک بابت حمایت های سال گذشته تشکر می کنم. واقعیت این است که این اعتبارات جوابگوی ورزش پایه و پرمدال دوومیدانی نیست و اگر انتظار این است که ما در میادین بزرگ به مدال های باارزشی دست پیدا کنیم، اول باید بودجه فدراسیون چند برابر گردد و دوم اینکه حضور باشگاه های ورزشی بزرگ در مسابقات لیگ دوومیدانی جهت حمایت از ورزشکاران و مربیان خیلی بیشتر باشد که امیدوارم با حضور حمید سجادی در رأس مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در امسال به این دو موضوع مهم دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انتقاد مدیر تیم های ملی دوومیدانی: اعتبارات فعلی پاسخگو نیست، اگر انتظار مدال آوری دارند، باید بودجه چند برابر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد مدیر تیم های ملی دوومیدانی: اعتبارات فعلی پاسخگو نیست، اگر انتظار مدال آوری دارند، باید بودجه چند برابر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید