اعتبار ناچیز آبرسانی در گرگان طی 4 سال اخیر

به گزارش وبلاگ افرا، خبرنگاران/گلستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در مجموع طی 4 سال گذشته 26 میلیارد تومان برای شرب گرگان تخصیص وجود داشته که اعتبار ناچیزی بوده است.

اعتبار ناچیز آبرسانی در گرگان طی 4 سال اخیر

سیدمحسن حسینی اظهار کرد: در مهرماه سال گذشته در زمینه شرب گرگان با وزیر نیرو در مجلس جلسه ای برگزار شد که مقرر شد شرکت آبفا 10 حلقه چاه برای شرب گرگان احداث کند و تا به امروز شرکت آبفا مجوز 7 حلقه را گرفته و دو حلقه هم در حال حفاری است.

وی افزود: رایزنی ها و پیگیری های متعددی با وزارت نیرو از طریق نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، استاندار و سازمان برنامه و بودجه، منجر به این شد که در خردادماه امسال 60 میلیارد تومان برای تأمین شرب گرگان در نظر گرفته شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان بیان کرد: تا آخر هفته قبل ابلاغ اعتبار صورت نگرفته بود که طبق رایزنی ها در این هفته مقداری اسناد و اوراق گشایش یافته است و با این 60 میلیارد تومان بخش زیادی از طرح آبرسانی به سرانجام می رسد.

به گزارش وبلاگ افرا به نقل از آب منطقه ای گلستان، حسینی بیان کرد: 4 حلقه چاه در سال های قبل برای آبرسانی گرگان، حفر شده که به دلیل عدم اعتبار کافی تجهیز کامل نشده بود که تجهیز یک حلقه در حال انجام است و 2 حلقه هم در اسفندماه کلنگ زنی شده که یکی در حال تجهیز و یکی در حال لوله گذاری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعتبار ناچیز آبرسانی در گرگان طی 4 سال اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار ناچیز آبرسانی در گرگان طی 4 سال اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید