ادامه فرایند نزولی در بورس، آنالیز شرایط ورود و خروج پول هوشمند

به گزارش وبلاگ افرا، فرایند حرکت بازار سرمایه امروز منفی بود و آنالیز ها نشان می دهد که بیشترین ورود پول هوشمند مربوط به نمادهای وسا غربی، دبالک و ددام و بیشترین خروج پول هوشمند نیز مربوط به نمادهای قجام، شسینا و تماوند بود.

ادامه فرایند نزولی در بورس، آنالیز شرایط ورود و خروج پول هوشمند

به گزارش وبلاگ افرا، شاخص کل بورس امروز با 2971 واحد کاهش در رقم یک میلیون و 376 هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم 278 واحد کاهش یافت و رقم 363 هزار و 241 واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار 291 هزار معامله به ارزش 19 هزار و 680 میلیارد ریال انجام دادند. 118 نماد بورسی مثبت و 257 نماد منفی بودند که از میان آنها پتروشیمی نوری، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، فولاد خوزستان، تامین سرمایه امین و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل گروه دارویی برکت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس هم 65 واحد کاهش یافت و به رقم 18 هزار و 595 واحد رسید. در این بازار 187 هزار معامله به ارزش 1380 میلیون ریال انجام شد. 113 نماد فرابورسی مثبت و 194 نماد منفی بودند که از میان آنها صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریاساسول، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، فرابورس ایران و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل ریل پرداز نوآفرین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. بر اساس این گزارش ارزش صف های خرید در بازار امروز 1242 میلیارد ریال و ارزش صف های فروش نیز 4518 میلیارد ریال بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ادامه فرایند نزولی در بورس، آنالیز شرایط ورود و خروج پول هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه فرایند نزولی در بورس، آنالیز شرایط ورود و خروج پول هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید