راهنمای سفر

چگونه برای پرواز پول زیادی خرج نکنیم؟

با خرید بلیط هواپیمای مقرون به صرفه قیمت می توانید هزینه های سفرتان را به نصف کاهش دهد. این روزها هزینه های سفر بسیار بالا رفته و برای خرید پرواز باید پول زیادی خرج کنیم. از طرفی با زندگی های پرمشغله امکان جایگزین کردن پرواز با سفرهای زمینی را نداریم....

25 دی 1401

زمزمه مقرون به صرفه سازی سفر به قطر برای جام جهانی، هزینه از 75 به 15 میلیون می رسد

توربسم آنلاین : معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان از کوشش این نهاد برای سفر مقرون به صرفه به قطر خبر داده و گفت: می خواهیم هزینه سفر ایرانیان به قطر حداکثر بین 15 تا 20 میلیون تومان باشد.

26 تیر 1401

کارگاه لنج سازی قشم روایتی زنده از داستان کشتی نوح!

کارگاه لنج سازی قشم جایی است که داستان های بسیاری برای روایت کردن دارد. لنج برای جنوبی ها فقط یک نوع کشتی نیست، لنج در جنوب کشور مفهوم زنده ای است که نفس می کشد، می توان آن را دید، شنید و حتی با آن صحبت کرد. مفهوم لنج با ناخدا پیوند خورده است! تصور مردم هر...

5 خرداد 1401

آغاز گردشگری مجازی در سوئد

وزیر گردشگری لینشوپینگ، کلانشهری در سوئد ، امکان شرکت در تورهای مجازی را برای شهروندان خود فراهم کرده است تا تابستانی متفاوت با سال گذشته برای آن ها به ارمغان آورد.

4 مرداد 1400

ماجرای سوال برانگیز برخورد صاعقه با مدرسه کانکسی در خوزستان

برخورد صاعقه با مدرسه­ ای کانکسی در منطقه چشمه شیرین و کنگرستان بخش سردشت، شهرستان دزفول در استان خوزستان، باعث سوختگی و آسیب دیدگی سه معلم و سه دانش آموز این مدرسه شد.

7 اسفند 1399

کاروانسرای میان دشت؛از آثار باستانی میامی، عکس

در فاصله 42 کیلومتری شرق میامی کاروانسرای میان دشت قرار گرفته است.مجموعه ای عظیم که از سه کاروانسرای متصل به هم که یکی در دور صفوی و دوتای دیگر در دوره قاجار ساخته شده است .در این مجموعه عظیم سه آب انبار، یک حمام، چاپارخانه و تلگراف خانه نیز وجود دارد.

31 اردیبهشت 1399

قیمت اتاق رو به کعبه در مراسم حج سال جاری شگفتی ساز شد

براساس آخرین اخبار بدست آمده، در مراسم حج سال جاری قیمت اتاق رو به کعبه برابر با 300 میلیون بود. برای آشنایی با وضعیت هتل های مکه در ایام حج با ما همراه شوید تا بدانید قیمت اتاق در لوکس ترین هتل چگونه بوده است.

25 شهریور 1398

آنالیز دقیق هزینه های سفر به استانبول

هزینه های سفر به استانبولسفر به استانبول امروزه بیش از پیش رواج پیدا نموده و به همین باید قبل از سفر با هزینه های سفر به استانبول آشنایی داشته باشید تا توانایی برطرف نیازهای خود در این شهر را داشته باشید. استانبول مملو از جاذبه های گردشگری است که شما...

23 شهریور 1398

خورشت های فارس غذای محبوب اروپایی ها، گردشگران خارجی دوغ نمی نوشند، اصرار نکنید!

خوراک از انواع گردشگری ها است که چند سالی است هواداران بسیاری پیدا نموده اما این پدیده هنوز در کشور و به تبع آن در فارس جایی ندارد.

6 شهریور 1398

دعوت معاون گردشگری کشور برای بازدید نوروزی از پایتخت

معاون گردشگری کشور صبح روز چهارشنبه (29 اسفند ماه) با حضور در اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان تهران از روند فعالیت های ستاد اجرایی خدمات سفر این استان بازدید کرد.

8 تیر 1398

معافیت تجهیزات گردشگری از پرداخت عوارض باعث رونق صنعت گردشگری می گردد ، از مصوبه هیئت دولت راضی شدم

رئیس جامعه تورگردانان ایران گفت: معافیت تجهیزات گردشگری از پرداخت عوارض به طور حتم باعث رونق گردشگری می گردد.

27 خرداد 1398

پرداخت 14 میلیارد ریال بیمه خدمات درمانی به مددجویان بوشهری

به گزارش خبرنگاران، احمد لطفی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از وظایف کمیته امداد پرداخت هزینه های درمان مددجویان تحت حمایت در مواقع مراجعه به مراکز درمانی است

25 مهر 1397