دوچرخه سواری

از شر کبدچرب خود فقط با یک روش خلاص شوید!

بیماری کبد چرب غیرالکلی تقریباً 30 درصد از جمعیت را تحت تأثیر قرار می دهد، اما یک تحلیل نو نشان می دهد که تنها 150 دقیقه ورزش در هفته می تواند به کاهش چربی های خطرناک اطراف این بافت حیاتی بدن یاری کند.

19 اسفند 1401

جاهای دیدنی بروجرد در دامنه های زاگرس همواره راسخ

بروجرد یکی از جاهای دیدنی لرستان است که در دل زاگرس جا خوش نموده و علاوه بر طبیعت و آب وهوای خواستنی، غنای تاریخی آن نیز دیدنی است. با ما همراه شوید تا ماجراجویی را در جاهای دیدنی بروجرد شروع کنیم و با این دیار بیش از پیش آشنا شویم.

11 مرداد 1401

راز لاغری سریع و آسان در 3 گام

لاغری سریع و آسان آرزوی خیلی هاست. در دنیای امروز، عوامل بسیار زیادی وجود دارند که سبب چاقی می شوند. عدم تحرک کافی، استرس، فست فودها، خواب ناکافی و … همه دست به دست هم می دهند تا به چربی ها اضافه و از عضلات کم نمایند. چاره رسیدن به وزن دلخواه، رژیم است....

10 خرداد 1401

یکی از ظرفیت های گردشگری چهارمحال و بختیاری وجود روستاهایی با قابلیت های اکوسیستم محیطی و طبیعی است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، یکی از ظرفیت های گردشگری چهارمحال و بختیاری وجود روستاهایی با قابلیت های اکوسیستم محیطی و طبیعی است.

11 دی 1400

سم زدایی مغز چیست؟ چه زمان و چگونه باید آن را انجام دهید؟

هنگامی که بحث سم زدایی و پاک سازی بدن به میان بیاید، احتمالا همه بی درنگ به کلیه ها فکر می نمایند که معمولا همه سموم بدن را دفع نموده و منجر به حفظ سلامت بدن می شوند. ولی آیا می دانستید سیستم گسترده دیگری هم در بدن وجود دارد که به سم زدایی مغز یاری می نماید؟

27 مرداد 1400

جوان ترین فردی که با دوچرخه جهان را دور زد

پسر 18 ساله انگلیسی توانست با کامل کردن سفر دور جهان خود با دوچرخه به عنوان جوان ترین انسان در گردش دور جهان انتخاب گردد.

5 تیر 1398