31 خرداد؛ آخرین فرصت استفاده محققان از چهار گرنت علوم پزشکی

به گزارش وبلاگ افرا، مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (نیماد)، یازدهمین فراخوان اعطای گرنت اصلی، گرنت محقق جوان، گرنت با اعتبار محدود و گرنت مقاله برتر به محققان را منتشر کرد.

31 خرداد؛ آخرین فرصت استفاده محققان از چهار گرنت علوم پزشکی

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ افرا، مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران، یازدهمین فراخوان اعطای گرنت اصلی، گرنت محقق جوان، گرنت با اعتبار محدود و گرنت مقاله برتر به محققان را منتشر کرد.

در این دوره از فراخوان، ویژگی هایی به طرح های مورد قبول افزوده شده و نسبت به دوره های قبل تمایزاتی اعمال شده است.

موارد اختصاصی کمیته ها:

- کمیته بیماری های غیرواگیر: انتشار اولویت های شبکه تحقیقات قلب و عروق و یک RFP از سازمان محیط زیست

- کمیته بیماری های واگیر و اختلالات ایمنی: به روزرسانی اولویت های کووید-19

- کمیته خون شناسی و سرطان: انتشار اولویت های شبکه تحقیقات سرطان

- کمیته علوم اعصاب و بهداشت روان: به روزرسانی اولویت های کووید-19

- کمیته فناوری و نوآوری در علوم پزشکی: به روزرسانی اولویت های کووید-19

موارد غیراختصاصی:

طرح هایی که بر اساس تجمیع داده های کوهورت (حداقل دو کوهورت) از مطالعات کوهورت عضو شبکه کوهورت ایران طراحی شده باشند در اولویت داوری قرار خواهند گرفت.

پژوهش های در چارچوب برنامه های ثبت بیماری ها و داده ها و پیامد های سلامت موجود، در صورتی که از کیفیت قابل قبول برخوردار باشد و مورد تایید داوران قرار گیرد به عنوان رویکرد هزینه-اثربخش توسط مؤسسه نیماد مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

طرح هایی که مبتنی بر تقسیم کار ملی زیست فناوری باشند در اولویت قرار دارند. اگر چه ضروری است در صورت تصویب طرح در مؤسسه نیماد واجد معیار های ستاد توسعه زیست فناوری و منطبق بر شیوه نامه ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری باشند. در این صورت طرح های پیروز، به صورت مشترک از حمایت ستاد توسعه ملی زیست فناوری و مؤسسه نیماد برخوردار خواهند شد.

بر اساس تفاهم نامه با ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طرح های ارسالی از سوی مدیرعامل شرکت های مستقر در مراکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور (به عنوان محقق اصلی) با رعایت شرایط تفاهم نامه در اولویت آنالیز در مؤسسه نیماد قرار دارند.

طرح هایی که منطبق با اهداف آینده (Future Work) و محدودیت های (Limitations) ذکر شده در طرح پیروز قبلی مورد حمایت مؤسسه نیماد باشند و در ادامه جهت تحقیق و توسعه طرح قبلی ارایه شوند (گرنت تداوم یا Progression Grant) در اولویت آنالیز قرار دارند.

لازم به ذکر است؛ مهلت ارسال طرح ها برای این فراخوان تا 31 خرداد 1400 است و تمدید نمی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "31 خرداد؛ آخرین فرصت استفاده محققان از چهار گرنت علوم پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "31 خرداد؛ آخرین فرصت استفاده محققان از چهار گرنت علوم پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید