2 گزینه تازه سرخ ها برای انتخاب زوج لوکادیا

به گزارش وبلاگ افرا، تهران (پانا) - در آغاز فصل نقل وانتقالات قیمت دیاباته 250هزار دلار بود ولی پرسپولیس در جدیدترین پیشنهادش به این بازیکن، حاضر به پرداخت 400هزار دلار هم شده است.

2 گزینه تازه سرخ ها برای انتخاب زوج لوکادیا

مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از جذب یورگن لوکادیا و براساس درخواست یحیی گل محمدی، از یک هفته پیش مذاکرات جدی شان را با شیخ دیاباته آغاز کردند. آنها امیدوار به جذب مهاجم سابق استقلال بودند که فصل گذشته در الغرافه قطر حضور داشت ولی به نظر می رسد حضور این بازیکن در پرسپولیس منتفی شده است. پرسپولیس با توجه به حساب ویژه ای که روی جذب دیاباته باز نموده بود، قرارداد شرزود تمیروف را فسخ کرد تا جا برای مهاجم فرانسوی باز گردد اما درحالی که همه چیز به شکل مثبتی پیش می رفت، دیاباته روز دوشنبه به مدیران این باشگاه پاسخ منفی داد.

وقتی فصل نقل وانتقالات تازه آغاز شده بود، مدیران پرسپولیس جذب دیاباته را به یحیی گل محمدی پیشنهاد دادند ولی آن موقع یحیی به این پیشنهاد پاسخ منفی داد. علت گل محمدی برای عدم جذب این بازیکن، کندبودن دیاباته بود ولی گل محمدی با توجه به نبود مهاجم در بازار نقل وانتقالات در نهایت با جذب دیاباته موافقت کرد.

در آغاز فصل نقل وانتقالات قیمت دیاباته 250هزار دلار بود ولی پرسپولیس در جدیدترین پیشنهادش به این بازیکن، حاضر به پرداخت 400هزار دلار هم شده است. همه چیز در فرایند مذاکرات به برترین شکل جلو می رفت و حتی قرارداد دیاباته هم برای این بازیکن ارسال شد ولی او در نهایت با مخالفت همسرش برای حضور در ایران روبرو شد و به پرسپولیس پاسخ منفی داد.

هرچند دیاباته به پرسپولیسی ها اعلام نموده که حاضر نیست به ایران بیاید، ولی یکی از مدیران پرسپولیس در این خصوص گفت: ما کوشش می کنیم تا نظر دیاباته را تا امروز تغییر بدهیم ولی اگر این اتفاق رخ نداد، با 2مهاجم دیگر مذاکره خواهیم کرد. ما 2 مهاجم از اروپا و برزیل را مدنظر قرار دادیم و باشگاه قطعا کوشش خواهد نمود تا یک مهاجم دیگر هم جذب کند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "2 گزینه تازه سرخ ها برای انتخاب زوج لوکادیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 گزینه تازه سرخ ها برای انتخاب زوج لوکادیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید