مظاهری: بازی با بولیوی نقاط ضعف و قوت ما را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ افرا، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید دیدار دوستانه این تیم با بولیوی می تواند یاری زیادی به تیم ملی در راستای اردوی آماده سازی این تیم برای جام ملت های آسیا بکند.

مظاهری: بازی با بولیوی نقاط ضعف و قوت ما را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ افرا، رشید مظاهری دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز تیم ملی درباره شرایط این تیم اظهار کرد: فکر می کنم اردوی خوبی برای ما باشد. بازی ما با بولیوی می تواند بازی خوبی باشد زیرا این تیم با تیم هایی مثل برزیل رقابت می نماید. فکر می کنم این بازی می تواند برای ما مثمر ثمر باشد و بتوانیم نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنیم.

وی در ادامه درباره این که آیا به حضور در ترکیب اصلی تیم ملی امید دارد گفت: در مورد بقیه دروازه بان ها نظر نمی دهم چون هم پست آن ها هستم. درباره خودم هم بقیه باید صحبت نمایند. باید تا جام ملت ها کوشش کنم تا بتوانم در آغاز این مسابقات آماده باشم و در ترکیب تیم قرار بگیرم. در این پست همیشه رقابت وجود دارد و تنها کاری که باید انجام دهیم تمرین کردن است.

مظاهری درباره برگزار کردن بازی های دوستانه بیشتر اضافه کرد: درباره این سوال خیلی نمی توانم صحبت کنم زیرا مسائل سیاسی هم دخیل است اما درباره خودم باید بگویم که من چند سالی است که شبانه روزی کوشش می کنم که به هدفم که تبدیل شدن به گلر نخست تیم است برسم. می خواهم تا روزی که هستم کوششم را بکنم تا به خودم بگویم که حداقل کوششم را تا آخر انجام داده ام تا فیکس برای کشورم به میدان بروم.

دروازه بان تیم ملی درباره نرفتنش به فوتبال اروپا به دلیل فیکس نبودن در ترکیب تیم ملی اذعان کرد: پیشنهاداتی داشتم و تقریبا با یک باشگاه هم به توافق رسیده بودم اما بحث مبلغ رضایت نامه باعث شد تا انتقالم لغو گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مظاهری: بازی با بولیوی نقاط ضعف و قوت ما را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظاهری: بازی با بولیوی نقاط ضعف و قوت ما را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید