گوشی آنر 9X Pro از دوربین سه گانه و دوربین پاپ آپ بهره خواهد برد

به گزارش وبلاگ افرا، بعد از اینکه هفته گذشته اولین تصاویر شماتیک از گوشی آنر 9X را دیدیم، حالا نوبت به نسخه بزرگ تر آن رسیده که با نام آنر 9X Pro شناخته خواهد شد. این تصاویر توسط حساب کاربری @evleaks در توییتر منتشر شده که سابقه درخشانی در لو دادن اطلاعات گوشی های معرفی نشده دارد. در هر صورت، طراحی هر دو گوشی دقیقا یکسان است و هر دو از دوربین سلفی پاپ آپ بهره می برند.

گوشی آنر 9X Pro از دوربین سه گانه و دوربین پاپ آپ بهره خواهد برد

تنها تفاوت این است که آنر 9X پرو علاوه بر داشتن نمایشگر بزرگ تر و دارا بودن جک هدفون، سه دوربین در بخش پشتی خود دارد که احتمالا یکی از آن ها از نوع اولترا واید خواهد بود.

با توجه به اطلاعاتی که تا به امروز لو رفته، گوشی آنر 9X Pro قرار است از سنسور سونی IMX582 یا همان دوربین 48 مگاپیکسلی معروف به عنوان دوربین اصلی استفاده کند. دوربین دوم هشت مگاپیکسلی و از نوع اولترا واید است و در نهایت دوربین سوم، سنسوری دو مگاپکیسلی دارد و برای سنجش عمق میدان در عکس های پرتره به کار می رود. از نظر نمایشگر، شاهد پنل LCD خواهیم بود که اندازه آن بین 6.5 تا 6.7 اینچ خواهد بود. همچنین در بخش جلویی و پشتی این گوشی، از شیشه استفاده خواهد شد و فریم دور گوشی نیز آلومینیومی خواهد بود.

پردازنده ای که انتظار می رود درون این گوشی ها ببینیم، Kirin 810 است. این جدیدترین پردازنده هواوی برای گوشی های میان رده خودش است و پیش تر آن را روی گوشی هواوی نووا 5 هم که ماه پیش معرفی شد، دیده بودیم.

در نهایت، دوربین سلفی که در مکانیزم پاپ آپ این گوشی ها وجود خواهد داشت، سنسوری 25 مگاپیکسلی دارد. منبع انرژی دهنده به این سخت افزار هم یک باتری 4000 میلی آمپری است که با شارژر 20 واتی با سرعت بالا، شارژ می شود. انتظار داریم گوشی های سری آنر 9X در تاریخ یکم مردادماه، در چین معرفی شود و پس از مدت کوتاهی شاهد عرضه جهانی این گوشی ها باشیم. شما درباره این دو محصول چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی آنر 9X Pro از دوربین سه گانه و دوربین پاپ آپ بهره خواهد برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی آنر 9X Pro از دوربین سه گانه و دوربین پاپ آپ بهره خواهد برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید