کسب رتبه دوم مازندران در سهولت پایش کسب و کار

به گزارش وبلاگ افرا، خبرنگاران/مازندران معاون هماهنگی امور مالی استانداری مازندران از کسب رتبه دوم مازندران در سهولت پایش کسب و کار در بین استان های دیگر کشور اطلاع داد.

کسب رتبه دوم مازندران در سهولت پایش کسب و کار

حسن خیریانپور عصر امروز در جمع وبلاگ افرا اظهار کرد: بر اساس آخرین پایش محیط کسب و کار که توسط اتاق بازرگانی کشور انجام شد استان مازندران در میان 31 استان کشور رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

وی توضیح داد: در سال 98 استان مازندران از جهت تشکیل جلسات شورای گفت وگوی دولت، بخش خصوصی و اجرای مصوبات آن رتبه ششم را در میان 31 استان کشور کسب کرد.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری مازندران اظهار داشت: طبق گزارش مرکز آمار ایران نرخ مشارکت مالی در مازندران به 46.1 درصد یعنی 1.9 درصد بالاتر از متوسط کشور ارتقاء یافته و از نظر نرخ بیکاری هم به 9.8 درصد یعنی 1.8 درصد کمتر از میانگین بیکاری کشور رسیده است.

خیریانپور اجرای طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار را از جمله برنامه های مهم استان مازندران در سال 98 اعلام نمود و گفت: با توجه به اینکه سهمیه استان مازندران، 195 نفر بود اما با همت همه دست اندرکاران به ویژه فنی و حرفه ای و فرمانداران و پیگیری های مجدانه استانداری تعداد 3 هزار و 154 نفر یعنی معادل 162 درصد توانستند دوره های مهارت آموزی در محیط کار واقعی را بگذرانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کسب رتبه دوم مازندران در سهولت پایش کسب و کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب رتبه دوم مازندران در سهولت پایش کسب و کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید