پژواک اسلام در دنیا بسیار قوی است

به گزارش وبلاگ افرا، وحیدی گفت: کشوری که با قدرت و با یک مکتب جلو می رود مورد دشمنی غربی ها قرار می گیرد، اما با همه دشمنی ها، پژواک اسلام در دنیا بسیار قوی است.

پژواک اسلام در دنیا بسیار قوی است

احمد وحیدی عصر امروز در نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی استان که به مناسبت هفته وحدت در سنندج برگزار شد، گفت: در این هفته ما باید نشان دهیم شیعه و سنی یکی هستیم و از آرمان های کشورمان دفاع خواهیم کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه ماه مولود که اوج سرور و شادی مسلمانان است بواسطه برخی باور های غلط، دستخوش حوادث و اغتشاشات اخیر شد، گفت: دشمنان بدانند هیچگاه نخواهند توانست محبت اهل بیت را از مردم دیندار و مسلمان ما بگیرند.

او با اشاره به اینکه امروز غرب دچار مسائل عدیده ای شده است، اضافه نمود: باوجود تمام دسیسه ها و توطئه ها علیه اسلام و انقلاب، ایران که حامل واقعی اسلام است با قدرت در تمام عرصه ها جلوی غرب ایستاده و مغلوب نخواهد شد.

وحیدی با بیان اینکه هیچ کس دروغ آمریکایی ها و شبکه های خارجی را در دفاع از مردم ایران و ملت کُرد باور نمی کنند، گفت: ما وظیفه داریم ماهیت گروه های ضد انقلاب را در اغتشاشات اخیر برای جوانان روشن کنیم و ثابت کنیم اجازه هیچ گونه خدشه به مزدوران انقلاب را نخواهیم داد.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش گفت: ایران فقط متعلق به شیعه نیست و مال همه است شرح داد: افتخار ایران، افتخار همه است و در این افتخار و تمدن همه نقش آفرین هستند.

او با بیان اینکه دشمنان می خواهند فکر جوانان را از مفاهیم ضد دینی و ضد اسلامی پر کنند، گفت: علما و روحانیون وظیفه دارند با جهاد تبیین در جهت روشن سازی افکار عمومی اقدام کنند.

وحیدی با بیان اینکه باید همه مطالبه گر آرامش و توسعه در این استان باشیم، اضافه نمود: نباید به کسانی که ثبات و امنیت جامعه را خدشه دار می کنند اجازه فعالیت دهیم.

وبلاگ افرا کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پژواک اسلام در دنیا بسیار قوی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژواک اسلام در دنیا بسیار قوی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید