پلتفرم های چینی شفافیت فضای سایبری را در دستور کار قرار می دهند

به گزارش وبلاگ افرا، پلتفرم های اجتماعی چین پیمانی امضا نموده اند تا شفافیت فضای سایبری را حفظ نمایند و در این راه خود اقداماتی انجام خواهند داد.

پلتفرم های چینی شفافیت فضای سایبری را در دستور کار قرار می دهند

به گفته یکی از انجمن های صنعتی وابسته به دولت چین، پلتفرم های انتشار محتوای این کشور از جمله ویبو و تنسنت ویدئو توافق نموده اند تا با انجام اقداماتی خود به حفظ شفافیت فضای سایبری یاری نمایند.

رگولاتورهای چینی ماه گذشته با اقداماتی فرهنگ چالش برانگیز طرفداری سلبریتی را محدودتر کردند. این اقدام در پی زنجیره ای از رسوایی های مربوط به هنرمندان انجام شد. مقامات چین پلتفرم ها را از انتشار لیست سلبریتی های مشهور منع کردند و به آنها دستور داد تا گروه های طرفداری از این عده را قانونمند نمایند.

انجمن هنرهای نمایشی چین (CAPA) اظهار داشت روز آدینه با نمایندگان پلتفرم های اجتماعی ملاقات نموده است. این پلتفرم ها تعهد نموده اند فقط محتوایی با ارزش مثبت را منتشر و از ترویج هیاهوی بی جا خودداری نمایند.

به گفته این بنیاد 14 پلتفرم از جمله پلتفرم انتشار ویدئو douyin، نسخه چینی تیک تاک و سرویس تجمیع اخبار Jinri Toutiao(هردو متعلق به بایت دنس) این تعهد نامه را امضا نموده اند.

شرکت تنست در حساب کاربری ویبو خود اظهار داشت یک فرهنگ آنلاین پاک و سر راست ایجاد می نماید. ویبو و بایت دنس هنوز در این باره اظهار نظری ننموده اند.

پلتفرم های مذکور مدیریت حساب های کاربری خود را قدرتمندتر می نمایند. بعلاوه آنها حساب هایی را محدود می نمایند که اخبار بی پایه و اساس درباره سلبریتی ها منتشر می نمایند یا به اختلافات بین گروه های طرفداری سلبریتی دامن می زنند.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "پلتفرم های چینی شفافیت فضای سایبری را در دستور کار قرار می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلتفرم های چینی شفافیت فضای سایبری را در دستور کار قرار می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید