پرونده نمایندگان ایران در طرح توسعه جهانی تنیس روی میز بسته شد

به گزارش وبلاگ افرا، در ادامه مسابقات طرح توسعه فدراسیون جهانی تنیس روی میز (hopes) که همزمان با تورنمنت بین المللی چین در این کشور آغاز شد، رادین خیام که با دو پیروزی 3 بر 2 برابر نماینده چین و 3 بر یک مقابل نماینده سنگاپور از مرحله مقدماتی صعود کرده بود، ساعتی پیش در جدول اصلی این رقابت ها مقابل چانپن از تایلند به میدان رفت. این پینگ پنگ باز نوجوان کشورمان در این بازی 3 بر یک مغلوب گردید و اینگونه به کار خود در این رقابت ها انتها داد.

پرونده نمایندگان ایران در طرح توسعه جهانی تنیس روی میز بسته شد

علیرضا بابادی وند دیگر نماینده ایران در مسابقات طرح توسعه فدراسیون جهانی تنیس روی میز (hopes) بود. بابادی وند که در مرحله مقدماتی مقابل حریفان آمریکایی و سنگاپوری خود با نتیجه مشابه 3 بر 2 بازنده شده بود، ساعتی پیش در جدول بازنده های این مسابقات مقابل تانماتیکوم تایلندی به برتری 3 بر صفر دست یافت. بابادی وند اما در دومین دیدار خود در جدول بازنده ها در مصاف با حریفی از هند با نام دوشروف با نتیجه 3 بر 2 بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت.

بدین ترتیب پرونده کار دو نماینده ایران یعنی رادین خیام (2 برد و یک باخت) و علیرضا بابادی وند (یک برد و 3 باخت) در مسابقات طرح توسعه فدراسیون جهانی تنیس روی میز (hopes) بسته شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرونده نمایندگان ایران در طرح توسعه جهانی تنیس روی میز بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده نمایندگان ایران در طرح توسعه جهانی تنیس روی میز بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید