پرفروش ترین های هفته در گیشه سینمای دنیا، اسباب بازی ها پیروز مبارزه با آنابل

به گزارش وبلاگ افرا، آخرین وضعیت فروش و خلاصه داستان فیلم های اکران شده طی هفته جاری در سطح دنیا را در این گزارش دنبال کنید.

پرفروش ترین های هفته در گیشه سینمای دنیا، اسباب بازی ها پیروز مبارزه با آنابل

به گزارش خبرنگار ، هر هفته گزارشی از پرفروش ترین های فیلم های اکران شده در سطح دنیا منتشر می گردد که از فروش اکران فیلم ها و انیمیشن های بزرگ در سطح دنیا خبر می دهد، در این هفته نیز سینمای دنیا شاهد اکران فیلم های جدیدی بود، که شامل فیلم های آنابل به خانه باز می آید و دیروز می گردد. اما در نهایت انیمیشن داستان اسباب بازی 4 صندلی خود را برای دومین هفته در صدر تثبیت کرد.

در زیر به اخرین وضعیت فروش فیلم ها در هفته جاری اشاره شده است:

محصول جدید انیمیشنی کمپانی یونیورسال و ایلومینیشن، است که سابقه ساخت انمیشن های محبوبی از جمله مینیون ها را در کارنامه دارد. این انیمیشن سینمایی که چهارمین هفته اکران خود را سپری می نماید تا کنون فروش خوبی داشته و بری رسیدن به صندلی پنجم فیلم سینمایی مردان سیاه پوش را پشت سر گذاشته است. میزان فروش بلیط این زندگی مخفی حیوانات خانگی در این هفته با افت 31 درصدی نسبت به هفته گذشته به 7 میلیون دلار رسید.

این انیمیشن داستان مکس و دیگر حیوانات خانگی که دوستانش هستند را روایت می نماید که در غیاب صاحبانشان زندگی مخفی خود را انجام می دهند. در این انیمیشن هنر پیشه های معروفی از جمله پتن اسوالت، اریک استون، جنی سلیت وهمچنین کوین هارت به صدا پیشگی پرداخته اند.

****

جدیدترین اثر کمپانی والت دیزنی در ژانر ماجراجویی، فانتزی، کمدی و موزیکال است که به دست کارگردان فیلم سینمایی شاه آرتور و شرلوک هولمز ساخته شده است. از بازیگران این فیلم سینمایی می توان به مینا مسعود، نیومی اسکات، ویل اسمیت، مروان کنزاری، نوید نگهبان، نسیم پدراد، بیلی مگنوسن و نومان اکار اشاره نمود.

این فیلم، داستان یک پسر به نام علاءالدین و یک دختر شجاع به نام شاهزاده جاسمین را به تصویر کشیده است که با یک غول چرا جادو به نام جینی با بازی ویل اسمیت بر خورد می نمایند و به نوعی جینی میخواهد با نیرو های ماورایی خود راه رسیدن آن ها به پیروزیت در آینده را هموار کند.

با اینکه شش هفته از اکران علاالدین می گذرد این فیلم توانسته با فروش 9.3 میلیون دلاری تنها با یک پله سقوط در رتبه چهارم قرار بگیرد و همچنان از مدعیان در پنج فیلم پرفروش هفته شناخته می گردد.

****

دیروز فیلم جدید کمپانی ورکینگ تایتل فیلمز است که در ژانر موزیکال کمدی ساخته شده و به کارگردانی دنی بویل و نویسندگی ریچارد کرتیس است. لیلی جیمز، اد شیرن، آنا د آرماس و کیت مک کینون از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

دیروز داستان یک موسیقیدان را به تصویر می کشد که پس از یک تصادف با اتوبوس اتفاق عجیبی برای وی می افتد و در زمان دیگر بیدار می گردد، زمانی که گروهی موسیقی به نام بیلتز وجود نداشته و او تنها کسی است که آن آهنگ ها را به یاد دارد.

فیلم دیروز از نو رسیده های این هفته سینماست که با در اختیار داشتن 2603 سینما 17 میلیون دلار فروش نموده است. این فیلم همچنین بعد از داستان اسباب بازی 6 هزار و 500 دلار بهترین میانگین فروش این هفته را تصاحب کرد.

****

یک فیلم آمریکایی در ژانر فراطبیعی ترسناک، محصول سال 2019 و به نویسندگی و کارگردانی گری دابرمن است که بر پایه عروسک آنابل ساخته شده است.. این فیلم دنباله ای بر آنابل (2014) و آنابل: آفرینش (2017) است و در مجموع هفتمین فیلم از دنیای سینمایی احضار به شمار می رود. در این فیلم که اولین تجربه کارگردانی دابرمن است بازیگرانی همچون، مکینا گریس، مدیسون آیسمن، کیتی سرایف، پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا به ایفای نقش می پردازند.

داستان این فیلم به این صورت است که، دو جن شناس داستان یعنی اد و لورین وارن تصمیم می گیرند که برای جلوگیری از ویرانی های بیشتر، عروسک تسخیر شده آنابل را به خانه خودشان بیاورند و آن را در یک اتاق مصنوعی قفل نمایند. آن ها برای امنیت بیشتر، عروسک آنابل را در پشت شیشه مقدس قرار می دهند و از یک پیشوای روحانی هم می خواهند که آن را تقدیس کند. با این حال، طولی نمی کشد که آنابل، ارواح خبیث اتاق را بیدار می نماید چیزی نمی گذرد که شبی پر از ترس برای دختر ده ساله آن ها به نام جودی و پرستارانش به وجود می آید.

آنابل که هفته اول فروش خود را پشت سر می گذارد با 20 میلیون دلار در صندلی دوم نهاده شد.

****

محصول جدید و ماندگار والت دیزنی و شرکت پیسکار است که در بین ایرانی ها نیز محبوبیت زیادی دارد. داستان اسباب بازی توسط جاش کولی کارگردانی شده و فیلم نامه نیز توسط اندرو استنتون نوشته شده است. این انیمیشن ستاره های صداپیشگی سابق خود از جمله تام هنکس، تیم آلن، دان ریکلس وکریستین شال را به خدمت گرفته و از صداپیشه های جدید نیز میتوان به کیانو ریوز، جوردن پیل و لوری آلن اشاره نمود.

این انیمیشن دنباله ای بر قسمت گذشته خود است و داستان آن بر روی اسباب بازی ها، وودی، باز لایتیر و دوستان آن ها پس از آن که مالک سابق آن ها، اندی آن ها را به دختر جوان، بانی تحویل می دهد تمرکز دارد که بعد از برخورد با یک اسباب بازی جدید به نام قاشق چنگالی (فورکی) وارد یک سفر ماجراجویی دیگر می شوند.

داستان اسباب بازی 4 در ادامه صدر نشینی هفته گذشته خود در این هفته نیز با 57.9 میلیون دلار توانسته پیروز ظاهر گردد و البته با کاهش 52 درصدی در نرخ فروش، باز هم در رتبه اول پرفروش های این هفته قرار بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پرفروش ترین های هفته در گیشه سینمای دنیا، اسباب بازی ها پیروز مبارزه با آنابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین های هفته در گیشه سینمای دنیا، اسباب بازی ها پیروز مبارزه با آنابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید