واکاوی مسائل این روز های باشگاه نساجی، مالک جدید در اندیشه پرش از موانع پیش رو

به گزارش وبلاگ افرا، مسائل اقتصادی اصلی ترین دغدغه مسئولان جدید باشگاه نساجی مازندران در فصل پیش روی فوتبالی خواهد بود.

واکاوی مسائل این روز های باشگاه نساجی، مالک جدید در اندیشه پرش از موانع پیش رو

به گزارش ، پس از کش و قوس های فراوان و انتشار بیانیه های مختلف، بالاخره چند روز گذشته فرهاد صنیعی فر مالک پیشین باشگاه نساجی با محمد اژدری خریدار جدید باشگاه در جلسه ای طولانی مدت، در بحث واگذاری باشگاه به توافق رسید و قرار شد تا از ابتدای این هفته واگذاری باشگاه نساجی روال قانونی خود را طی کند.

اما این اتفاق در حالی بود که اژدری با انجام مصاحبه و یا انتشار بیانیه ای از بدهی های موجود در باشگاه و مسائلی که از قبل گریبانگیر آن ها شده است، گله مند بود و از صنیعی فر و حدادیان دیگر مالک نساجی درخواست نموده بود تا مسائل را حل نمایند. با این حال این جلسه نشان داد که روند جلسه مثبت بوده و این خریدار با آنالیز جوانب قرار است چالش جدیدی را در قائمشهر تجربه کند.

با این اوصاف اوضاع ناتعیین مالکیت در روز های اخیر سردرگمی های برای کادر فنی و بازیکنان به وجود آورد و موجب شد تا آن ها همچنان برای دریافت مطالباتشان از باشگاه دچار مشکل شوند و تا امروز هیچ دریافتی از مسئولان نساجی نداشته باشند. برخی بازیکنان نیز که از فصل گذشته در این تیم قائمشهری حضور پیدا کردند، تنها 60 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کردند و برخی از آن ها که برای فصل پیش روی فوتبالی با نساجی چی ها مجددا قرارداد جدیدی عقد کردند، ریالی دریافتی به حسابشان واریز نشده است.

این در حالی است که هر کدام از بازیکنان از فصل گذشته که با مدیریت صنیعی فر و حدادیان کار خود را در لیگ شروع نموده بود، تا امروز که محمد اژدری مالکیت این تیم پرطرفدار را بر عهده گرفته است، درصد های متفاوتی از قراردادشان نقد شده است. مثلا یک بازیکن 60 درصد از مبلغ قرارداد را گرفته، اما دیگری تنها 40 درصد از قرارداد را نقد شده است. همین اتفاق باعث شده تا بازیکنان به صورت در گوشی از مطالباتشان یکدیگر سخن بگویند و از وضعیت پیش رو نگران باشند.

با این حال مالک جدید باشگاه در جلسات مختلف این نوید را به بازیکنان و کادر فنی داده بود که به زودی درصدی از قراردادشان به آن ها پرداخت خواهد شد. اما تا امروز این اتفاق نیافتاده و همین موضوع باعث شد تا سجاد آشوری یکی از بازیکنان تکنیکی و کلیدی نساجی چی ها به دلیل پرداخت نشدن مطالبات معوقه اش، از جمع قرمزپوشان قائمشهری جدا گردد.

همچنین در قرارداد برخی از بازیکنان نساجی بندی وجود دارد که به آن ها اجازه می دهد تا در صورت پرداخت نشدن مطالباتشان، قائمشهر را به مقصد تیمی جدید ترک نمایند. در این راستا ممکن است به تعویق افتادن پرداختی های بازیکنان و کادر فنی این اجازه را به آن ها بدهد که با فسخ یک طرفه از نساجی خداحافظی نمایند. در کنار تمام این اتفاقات، بازیکنان تیم نساجی به علت تعیین نبودن اوضاع مالکیت این باشگاه همچنان قرارداد رسمی با باشگاه نساجی امضا نکردند و منتظر هستند تا با دریافت پروانه مالکیت توسط اژدری این قرارداد را ثبت رسمی نمایند.

با وجود مسائل اقتصادی که در نساجی از گذشته تا امروز حاکم است، مالک جدید با بدهی های هنگفتی رو به رو است که طلبکاران آن ممکن است بیشتر از گذشته شوند. همین اتفاق باعث شده بود تا اژدری با صنیعی فر سر این موضوع به بحث و گفتگو بپردازد و از او بخواهد در خصوص بدهی های پیشین باشگاه راه حل ای به او بدهد و یا آن ها را پرداخت کند.

کادر فنی نساجی در این چند هفته تقاضای فراهم شدن زمین تمرینی مناسب در نزدیکی شهر قائمشهر و اسکان مناسب برای بازیکنان تیم را داشتند و خواهان آن بودند تا تمرینات به صورت دائمی از استادیوم کارگران تهران به قائمشهر منتقل گردد، که به نظر می رسد این خواسته به عنوان دل مشغولی جدید به مالک و نماینده اش اضافه شده است، چرا که فراهم کردن زمین تمرین مناسب و اختصاصی برای نساجی کاری زمان بر است که ممکن است با هزینه های هنگفتی رو به رو گردد.

با وجود این اتفاقات باید دید استراتژی جدید اژدری حل کدام یک از این مسائل خواهد بود و آیا می تواند به تنهایی از روی این موانع پیش رو بپرد یا اینکه یاری مسئولان مازندرانی چاشنی این اتفاق خواهد شد.

ماجرای جدایی عاشوری از نساجی چه بود؟

میرزازاد: می خواهم گلر تیم ملی فوتبال بزرگسالان شوم/ قراردادم با نساجی مانع از حضورم در پرسپولیس شد

دلیل غیبت بازیکن لیگ فزونی در تمرینات تعیین شد

تکلیف مالک نماینده مازندران در لیگ برتر امروز تعیین می گردد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "واکاوی مسائل این روز های باشگاه نساجی، مالک جدید در اندیشه پرش از موانع پیش رو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکاوی مسائل این روز های باشگاه نساجی، مالک جدید در اندیشه پرش از موانع پیش رو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید