تور اتوبوسی کاشیما آنتلرز برای طرفداران در روز بازی با پرسپولیس

به گزارش وبلاگ افرا، باشگاه کاشیما آنتلرز ژاپن در آستانه بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس تور اتوبوسی برای هوادارانش تدارک دیده است.

تور اتوبوسی کاشیما آنتلرز برای طرفداران در روز بازی با پرسپولیس

به گزارش وبلاگ افرا، باشگاه کاشیما آنتلرز ژاپن برای رفاه حال طرفدارانش بیان کرد که از 2 ایستگاه واقع در شهر توکیو با اتوبوس آنها را به استادیوم خانگی برای تماشای بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس انتقال خواهد داد.

ایکبوکورو و یوکوهاما 2 ایستگاهی مدنظر باشگاه کاشیما آنتلرز در شهر توکیو جهت انتقال آسان طرفدارانش به استادیوم است. طرفداران تیم ژاپنی با اتوبوس می توانند پس از خاتمه بازی نیز استادیوم را ترک نمایند. باشگاه ژاپنی با همکاری یک شرکت حمل ونقل شهر توکیو چنین تصمیمی را در آستانه بازی با پرسپولیس اتخاذ نموده و قیمت بلیت نیز 4.900 ین مشخص شده است.

بازی رفت تیم های کاشیما آنتلرز و پرسپولیس از ساعت 15 روز سوم ماه نوامبر (13:30 دقیقه 12 آبان) در استادیوم کاشیما شروع می گردد. بازی برگشت نیز روز 11 ماه نوامبر (19 آبان) ساعت 18:30 به وقت ایران (24 شب به وقت ژاپن) در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد. شروع فروش بلیت بازی کاشیما آنتلرز ژاپن - پرسپولیس

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تور اتوبوسی کاشیما آنتلرز برای طرفداران در روز بازی با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اتوبوسی کاشیما آنتلرز برای طرفداران در روز بازی با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید